شناسهٔ خبر: 29335698 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

علمای لبنان ایستادگی نیروهای مقاومت در برای اشغالگران صهیونیستی در خان یونس را تبریک گفت

ابنا

تجمع علمای مسلمان لبنان ایستادگی نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین در برابر عملیات نیروهای اشغالگر در خان یونس را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ تجمع علمای مسلمان لبنان در پیامی از ایستادگی نیروهای مقاومت فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیستی در نوار غزه تقدیر کرد.

این تجمع تصریح کرد: در حالی که دشمن صهیونیستی چنین وانمود می کند که در پی آرام سازی اوضاع در نوار غزه است، نیروهای گارد ویژه خود را به خان یونس در نوار غزه ارسال کرد.

تجمع علمای مسلمان لبنان افزود: این نیروها برای اجرای عملیات ترور یکی از فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین اعزام شده بودند اما چشم بیدار مقاومت سبب ناکامی این عملیات شد.

این پیام می افزاید: ناکامی این عملیات سبب ضربه بزرگی به دشمن صهیونیستی و رسانه های دروغگوی رژیم بود و خسارت فراوانی بر نیروهای مهاجم وارد ساخت که کشته شدن فرمانده عالیرتبه آنان یکی از این خسارت ها بود.

تجمع علمای مسلمان لبنان از ملت های عربی و اسلامی خواست برنامه های رسانه ای گسترده را برای یاری مقاومت در فلسطین انجام دهند و به یاری شهروندان مقاوم غزه که از نقص بزرگی در مواد غذایی و بهداشتی رنج می برند، بپردازند.

گفتنی است مقاومت فلسطین شامگاه یکشنبه با تجاوز ارتش صهیونیستی به شرق «خان یونس» در جنوب نوار غزه مقابله کرد.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در این‌باره تصریح کرد، در جریان حملات نیروهای اشغالگر اسرائیلی به گروهی در شرق شهر خان‌یونس، هفت فلسطینی شهید و هفت تن دیگر زخمی شدند.

جنبش مقاومت حماس نیز با صدور بیانیه‌ای، عملیات نیروهای مقاومت در شرق خان‌یونس را دفاع از ملت فلسطین دانست و بر انتقام گرفتن از رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.

ارتش اشغالگر اسرائیل همچنین از کشته شدن یک افسر و زخمی شدن چند نیروی دیگر خود در جریان عملیات یکشنبه‌شب در غزه، خبر داد.

شبکه‌های اجتماعی عبری‌زبان اعلام کرده‌اند در جریان حوادث یکشنبه‌شب در جنوب نوار غزه، شماری سرباز اسرائیلی کشته شدند.

.............

پایان پیام / 326

نظر شما