شناسهٔ خبر: 29326759 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی /

حمله خمپاره ای به صهیونیست ها 12 زخمی برجای گذاشت

تهران – ایرنا – منابع رسانه ای عربی عصر دوشنبه گزارش دادند که گروه های مقاومت در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی فلسطین ، نیروی نظامی صهیونیست ها را هدف قرار دادند که در جریان آن 12 ارتشی تل آویو مجروح شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره قطر، ده ها گلوله خمپاره از نوار غزه به شهرک های صهیونیست نشین شلیک شده است.
این اقدام گروه های مقاومت پس از آن صورت می گیرد که ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه و یکشنبه شب با حمله به نوار غزه و ترور شماری از فرماندهان نیروهای مقاومت، جنگ افروزی تازه ای را در این منطقه آغاز کرد و در جریان آن 7 فلسطینی از جمله دو فرمانده گردان های قسام به شهادت رسیدند.
جنایت صهیونیست ها با واکنش شدید نیروهای مقاومت روبه رو شده و کمیته های مقاومت گفته اند که رژیم اشغالگر بهای حماقت های اخیر خود را خواهد پرداخت و مقاومت فلسطین در این باره تصمیم خود را گرفته است.
بر اساس اعلام رسانه ها، نیروهای مقاومت همچنین شب گذشته در یک اقدام تلافی جویانه، دستکم 10 راکت به سوی شهرک های صهیونیست نشین در فلسطین اشغالی شلیک کردند.
از سوی دیگر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز سفر خود به پاریس را نیمه کاره گذاشت و برای بررسی اوضاع غزه به فلسطین اشغالی بازگشت.
بر اساس این گزارش، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ و فرماندهان بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای مشورت های امنیتی ناشی از حوادث اخیر غزه راهی مقر وزارت امنیت این رژیم در تل آویو شدند.
در پی ناآرامی های غزه همچنین گزارش هایی از تغییر مسیر پرواز هواپیماهایی که قصد ورود به فرودگاه بن گورین در فلسطین اشغالی را داشته اند، مخابره شده است.
رژیم صهیونیستی پی در پی باریکه غزه را به بهانه شلیک راکت و حملات موشکی نیروهای مقاومت به فلسطین اشغالی هدف حملات هوایی و توپخانه ای خود قرار می دهد.
نوار غزه سالهاست از سوی رژیم صهیونیستی تحت محاصره قرار دارد و واردات و صادرات کالا، از جمله مصالح ساختمانی با محدودیت شدیدی روبروست.
شبس**9363**1917

نظر شما