شناسهٔ خبر: 28860399 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

نزدیک شدن ونگر به بایرن مونیخ 

یک روزنامه فرانسوی از نزدیک شدن آرسن ونگر به نیمکت بایرن مونیخ خبر داد. به گزارش ایسنا و به نقل از لوپاریزین، بایرن مونیخ با هدایت نیکو کواچ فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا را ناامید کننده آغاز کرده است. بایرن در ۴ دیدار اخیر خود موفق به پیروزی نشده است و با صدر جدول رده‌بندی ۴ امتیاز اختلاف دارد. قرار است که باشگاه بایرن مونیخ امروز نشستی را با حضور کارل هاینس رومنیگه رییس اجرایی، اولی هوینس رییس باشگاه و حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی برگزار کند تا درباره آینده این باشگاه و وضعیت کنونی آن صحبت شود. روزنامه لوپاریزین تاکید کرد که آرسن ونگر گزینه جدی مدیران بایرن مونیخ برای جایگزینی کواچ است و این احتمال زیاد است که این مربی باتجربه فرانسوی به عنوان سرمربی جدید بایرن انتخاب شود. ونگر پیش از این به ستایش از بایرن مونیخ پرداخته بود و احتمال حضور در این تیم آلمانی را بعید ندانسته بود.

هازارد: می‌توانم با پیراهن چلسی خداحافظی کنم 

هافبک بلژیکی چلسی بار دیگر به احتمال جدایی خود از این تیم واکنش نشان داد. به گزارش ایسنا و به نقل از سان، ادن هازارد در این چند سالی که با پیراهن چلسی به میدان رفته همواره از بهترین‌ها بوده است. هازارد در فصل جاری هم زیر نظر مائوریتسیو ساری درخشیده و بهترین بازیکن لیگ جزیره بوده است. خبرهای زیادی درباره جدایی این بازیکن از چلسی و حضورش در رئال مادرید به گوش می‌رسد. این ستاره بلژیکی بار دیگر به احتمال حضور در رئال واکنش نشان داد. او گفت: من در چلسی هیچ مشکلی ندارم و می‌توانم با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کنم. هم خودم و هم خانواده‌ام از حضور در چلسی و شهر لندن خوشحال هستیم و هیچ مشکلی وجود ندارد. هازارد ادامه داد: اگر راهی اسپانیا نشوم هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. من هواداران چلسی را دوست دارم و آن‌ها هم چنین احساسی دارند. هر چه در آینده اتفاق افتد من خوشحال خواهم بود و این همه چیز است که می‌توانم بگویم.

پاسخ ژاوی به مارادونا: 
مسی هیولا و کاپیتانی باور نکردنی است 

کاپیتان پیشین بارسلونا به حمایت از لیونل مسی پرداخت و پاسخ اسطوره فوتبال آرژانتین را داد. به گزارش ایسنا و به نقل از الموندو، چند روز قبل مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین سخنانی را درباره مسی بر زبان آورد که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت. این بار نوبت به ژاوی رسید تا به دفاع و حمایت از هم‌بازی پیشین خود بپردازد. کاپیتان السد قطر گفت: از نظر من مسی چه در زمین و چه بیرون از زمین کاپیتان و رهبری باور نکردنی است. چه بسا او کاپیتانی آرام در رختکن باشد اما او زیبا است و شخصیت قوی دارد. مسی توانایی‌های باور نکردنی دارد. هر کسی حق دارد که نظر خود را بر زبان آورد اما من باید بگویم که اصلا موافق مارادونا نیستم. او ادامه داد: موافق این نیستم که بازیکنان قدیمی به انتقاد از بازیکنان جدید بپردازند چرا که هر بازیکنی عصر و زمان خاص خود را دارد. صحبت‌های من تنها متوجه مارادونا نیست. من به صورت کلی می‌گویم که واقعا انتقاداتی را که متوجه مسی است نمی فهمم. او سال به سال در حال بهتر شدن است و دست به هر کاری در میدان می‌زند. مسی گل می‌زند، بازی‌سازی می‌کند و در کارهای دفاعی هم شرکت می‌کند. او ۱۴ سال است که می‌درخشد و اجازه دهید که در سال‌های باقیمانده از فوتبال این بازیکن هم‌چنان از بودن او در میدان لذت ببریم.  ژاوی درباره احتمال بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین گفت: چرا برنگردد؟ مسی نیاز به استراحت دارد تا در آرامش تصمیم خود را بگیرد. او بهترین بازیکن جهان است و به تاریخ‌سازی فکر می‌کند. براین باور هستم که مسی دیر یا زود به تیم ملی برمی‌گردد. او شخصی است که عاشق رقابت کردن است. مسی هیولایی است که همیشه به پیروزی فکر می‌کند. بازیکنی که از بازی در کنار مسی استفاده نمی‌کند بدون شک بازیکن خوبی نیست. در بارسلونا نهایت تلاش خود را به کار می‌بردیم تا مسی احساس راحتی کند چرا که می‌دانستیم او بهترین است. افتخار می‌کنم که چندین سال با این بازیکن بزرگ هم‌بازی بودم.

تاتنهام با ۵۰ میلیون یورو به دنبال 
بازیکن نیمکت‌نشین بارسلونا 
تاتنهام به دنبال بازیکن برزیلی بارسلونا است و حاضر است که برای این بازیکن ۵۰ میلیون یورو پرداخت کند. به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، مالکوم، بازیکن برزیلی در تابستان بعد از درخشش در بوردو پیراهن بارسلونا را بر تن کرد و قرار بود که جایگزین آندرس اینیستا در آبی‌اناری‌ها شود. اما این بازیکن نتوانسته در ترکیب آبی اناری‌ها خود را جا اندازد تا جایی که یا مصدوم بود و یا نیمکت نشین. روزنامه اسپورت از آمادگی تاتنهام برای خرید مالکوم با ۵۰ میلیون یورو خبر داد. پیش از این آرسنال و اینتر هم آمادگی خود را برای جذب این بازیکن اعلام کرده بودند. مالکوم در تابستان با ۴۰ میلیون یورو از بوردو به بارسلونا پیوست و آبی اناری‌ها در صورت فروش این بازیکن بعد از ۶ ماه ۱۰ میلیون یورو سود خواهند کرد.

پلیس انگلیس متهم به قتل بازیکن پیشین استون ویلا

پلیس انگلیس متهم به قتل بازیکن پیشین استون ویلا شده است. به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، دالیان اتکنسون بازیکن سابق استون ویلا در سال ۲۰۱۶ درگذشت. بعد از گذشت دو سال پلیس انگلیس متهم به قتل این بازیکن شده است. به نوشته دیلی میل پلیس انگلیس برای دستگیری اتکنسون مجبور به استفاده از شوک الکتریکی شد و بعد از آن به جای آن که او را به بیمارستان منتقل کند در بازداشتگاه نگه داشت و این باعث قتل او شده است. اتکنسون در ۴۸ سالگی از دنیا رفت. قرار است که دو افسری که در بازداشت این بازیکن نقش داشتند به زودی در دادگاه حاضر و محاکمه شوند.

اهدای پیراهن شماره ۶ پرسپولیس به شاهین ایزدیار

ملی‌پوش شنای پاراآسیایی ایران روز جمعه به محل تمرین پرسپولیس آمد.
به گزارش ایسنا، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی برابر نود ارومیه صبح جمعه از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری شد. علیرضا بیرانوند که چند روزی در تمرین تیم ملی حضور داشت امروز دوباره به تمرین تیم پرسپولیس آمد تا خودش را برای دیدار حساس السد آماده کند. بشار رسن که به تیم ملی کشورش رفته بود، هم امروز به محل تمرین پرسپولیس آمد و همراه سایرین تمرین کرد.
شاهین ایزدیار، شناگر قهرمان پاراآسیایی که توانست شش طلا و یک نقره برای ایران به ارمغان بیاورد، دیروز به محل تمرین پرسپولیس آمد و برانکو ایوانکوویچ، پیراهنی که نام ایزدیار روی آن حک شده است را به او اهدا کرد.
بازیکنان اصلی که پنج شنبه  گذشته در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته بودند، دیروز پس از دقایقی ریکاوری محل تمرین را ترک کردند.
 

برچسب‌ها:

نظر شما