شناسهٔ خبر: 28858897 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه خارجی

صاحب‌خبر -
 

اولین بازی لبرون در لیکرز

ستاره بسکتبال NBA ‌نخستین بازی‌اش را برای تیم لس‌آنجلس لیکرز انجام داد.به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های فصل جدید لیگ بسکتبال NBAتیم لس‌ آنجلس لیکرز که برای نخستین بار از حضور لبرون جیمز استفاده می‌کرد مقابل پرتلند نتیجه را ۱۲۸ بر ۱۱۹ واگذار کرد. در این مسابقه لبرون جیمز با کسب ۲۶ امتیاز و ۱۲ ریباند دبل دبل کرد اما موفق نشد در نخستین بازی‌ برای تیم جدیدش مانع شکست شود. در سایر دیدارها میامی هیت مقابل واشنگتن تنها با یک امتیاز اختلاف ۱۱۳ و ۱۱۲ به پیروزی دست یافت و شیکاگو بولز در دیدار با فیلادلفیا ۱۰۸ و ۱۲۷ نتیجه را واگذار کرد.

درآمدزایی رم با فروش اوندر

باشگاه رم آماده فروش ستاره ترکیه ای خود با مبلغ نجومی است.به گزارش خبرگزاری فارس‌ روزنامه فوتبال لندن خبر داد که باشگاه آ.اس‌رم آماده فروش چنگیز اوندر، ستاره ترکیه‌ای خود به آرسنال است.البته جالوروسی تنها به یک شرط حاضر به فروش ستاره آینده دار خود است. گرگ‌ها بار دیگر ‌به دنبال درآمدزایی هنگفت هستند و می خواهند ۶۰ میلیون یورو چنگیز را بفروشند.پیش از این رم آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی خود را با مبلغ هنگفت ۷۵ میلیون یورو به لیورپول فروخت و درآمد بالایی را کسب کرد. درآمد کامل این انتقال به رم نمی رسد بلکه باشاک شهیر تیم سابق چنگیز ۲۰ درصد از این مبلغ را دریافت خواهد کرد.

تاتنهام به دنبال نیمکت‌نشین بارسلونا

تاتنهام به دنبال بازیکن برزیلی بارسلونا است و حاضر است که برای این بازیکن ۵۰ میلیون یورو پرداخت کند.به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، مالکوم، بازیکن برزیلی در تابستان بعد از درخشش در بوردو پیراهن بارسلونا را بر تن کرد و قرار بود که جایگزین آندرس اینیستا در آبی‌اناری‌ها شود.اما این بازیکن نتوانسته در ترکیب آبی اناری ها خود را جا اندازد تا جایی که یا مصدوم بود و یا نیمکت نشین.روزنامه اسپورت از آمادگی تاتنهام برای خرید مالکوم با ۵۰ میلیون یورو خبر داد.

ژاوی: مسی کاپیتانی باور نکردنی است

کاپیتان پیشین بارسلونا به حمایت از لیونل مسی پرداخت و پاسخ اسطوره فوتبال آرژانتین را داد.به گزارش ایسنا و به نقل از الموندو، چند روز قبل مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین سخنانی را درباره مسی بر زبان آورد که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.این بار نوبت به ژاوی رسید تا به دفاع و حمایت از هم‌بازی پیشین خود بپردازد.کاپیتان السد قطر گفت: از نظر من مسی چه در زمین و چه بیرون از زمین کاپیتان و رهبری باور نکردنی است. چه بسا او کاپیتانی آرام در رختکن باشد اما او شخصیت قوی دارد. مسی توانایی‌های باور نکردنی دارد. هر کسی حق دارد که نظر خود را بر زبان آورد اما من باید بگویم که اصلا موافق مارادونا نیستم.

گزینه‌های چلسی برای جایگزینی موراتا

چلسی دو گزینه برای جایگزینی مهاجم اسپانیایی خود در نظر گرفته است.به گزارش ایسنا و به نقل از سان، آلوارو موراتا در دوران کونته بود که از رئال مادرید به چلسی پیوست.روزنامه سان انگلیس نوشت که ساری اعتماد خود نسبت به موراتا را از دست داده و به دنبال انتخاب جایگزینی برای این مهاجم است.به نوشته سان مائورو ایکاردی، مهاجم اینتر و پاتریک کوترونه‌ مهاجم میلان دو گزینه ساری برای جایگزینی موراتا هستند.رقم فروش ایکاردی بسیار بالا است ‌اما جذب گزینه دوم راحت‌تر است چرا که کوترونه تنها

۲۰ سال سن دارد‌ رقم فروش او با وجود آن که به تازگی قراردادش را تمدید کرد تنها ۲۵ میلیون پوند است.

برچسب‌ها:

نظر شما