شناسهٔ خبر: 2841859 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فخرالدینی:

انتقاد از کی‌روش عامل حذفم از تیم ملی بود

مدافع استقلال دلایل غیر فنی را عامل اصلی دعوت نشدنش به تیم ملی برای جام ملت های آسیا عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، میلاد فخر الدینی درباره شروع دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال گفت تمرینات خوبی را شروع کرده ایم و طبق برنامه تهیه شده توسط کادر فنی در حال پیشرفت هستیم. از شنبه نیز تمریناتمان به دو جلسه در روز افزایش پیدا کرده است و مجددا در حال بدنسازی هستیم تا با قدرت در دور برگشت لیگ حاضر شویم.

 

مدافع هافبک استقلال درباره عملکرد استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر افزود: نیم فصل بدی نداشتیم. در ابتدای مسابقات توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و امتیازات را خوب جمع کردیم اما متاسفانه نتوانستیم روند خوبمان را در بازی های پایانی ادامه دهیم. نیم فصل دوم نیز باید در ابتدای بازی ها مانند نیم فصل اول امتیازات را جمع آوری کنیم و در بازی های پایانی نیز با ارائه بازی های خوب امتیازات لازم را جمع آوری کنیم.

 

فخرالدینی در باره عدم دعوت به تیم ملی برای جام ملتهای آسیا تصریح کرد: من به دلیل اینکه بعد از جام جهانی مصاحبه کردم مورد غضب کی روش قرار گرفتم و مطمئن هستم دلیل اصلی عدم دعوت من همین موضوع است. کی روش از انتقاد خوشش نمیاد و دوست دارد فقط از او تعریف و تمجید شود. مطمئن هستم دلیل اصلی عدم دعوت من به تیم ملی همین موضوع است و دلیل فنی برای حضور نداشتن من در استرالیا وجود ندارد.

 

او در پایان در باره مصدومیتش گفت: مشکل خاصی نیست و طی چند روز گذشته مراحل درمانی خود را انجام دادم و از عصر امروز در تمرین استقلال حاضر خواهم شد.

نظر شما