شناسهٔ خبر: 28352794 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده قرارگاه قرب کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اولویت اول سپاه در خراسان جنوبی در حوزه آب و اشتغال است/ آمادگی سپاه جهت همکاری با سازمان‌ها برای رفع محرومیت

مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با بیان این‌که سپاه آمادگی این را دارد که با هر سازمانی بخواهد برای رفع محرومیت تلاش و همکاری کند گفت: اولویت اول سپاه در خراسان جنوبی در حوزه آب و اشتغال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار سید ضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه قرب کوثر، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در زمینه‌های محرومیت‌زدایی در سطح کشور ورود کرده و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی برای مددجویان تحت حمایت این نهادها در ساخت خانه نیز فعالیت دارد.

 
وی افزود: در خراسان جنوبی نیز در زمینه‌های مختلفی ورود کرده و خوشبختانه تاکنون پیشرفت‌های خوبی را شاهد بوده و امروز نیز شاهد چند افتتاحیه خواهیم بود.
 
فرمانده قرارگاه قرب کوثر سپاه بیان کرد: اولویت اول ما در خراسان جنوبی در حوزه آب و اشتغال است و ان‌شاءالله با همکاری بتوانیم در این زمینه فعالیت‌های قابل توجهی داشته باشیم.
 
سردار حزنی گفت: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، بسیج سازندگی و سایر رده‌های سپاه برای رفع محرومیت تشکیل شده و در این راستا تلاش می‌کند.
 
وی تصریح کرد: هدف سپاه این است که در کنار برقراری امنیت برای رفع محرومیت تلاش کند.
 
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه گفت: در خراسان جنوبی نیز دنبال این هستیم که با همکاری کمیته امداد و بهزیستی، با خانواده‌های دارای معلول قرارداد برای ساخت خانه برای نیازمندان بسته شود و ما از طرف سپاه به طور رایگان برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خانه درست کنیم.
 
سردار حزنی بیان کرد: در سطح کشور ۱۲۳ دهستان داریم که ضریب محرومیت آن‌ها بسیار زیاد است و ما آمادگی این را داریم که با همکاری دستگاه‌های اجرایی برای رفع محرومیت تلاش کنیم.
 
وی با بیان این‌که کارها سخت نیست اما بعضی جاها سخت می‌شود، عنوان کرد: خیلی امیدواریم که هماهنگی‌ها در همه جا راحت باشد و با هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی مشکلات برطرف شود و بهترین بندگان خدا صاحب راه، خانه و اشتغال شوند.
 
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در کشور شاهد عقب‌ماندگی‌های زیادی هستیم و باید تلاش شود که عقب‌ماندگی‌ها برطرف شود.
 
سردار حزنی اظهار کرد: امیدورایم بتوانیم در خراسان جنوبی با کمیته امداد و بهزیستی قراردادی منعقد کرده و برای استان مرزی خراسان جنوبی قدمی برداریم ضمن این‌که هم‌اکنون با سپاه خراسان جنوبی برای بحث آب در حال انجام اقداماتی هستیم.
 
وی با بیان این‌که اگر تاکنون مشکلات رفع نشده یعنی این‌که ما با هم کار نکرده‌ایم، عنوان کرد: سپاه آمادگی این را دارد که با هر سازمانی بخواهد برای رفع محرومیت تلاش و همکاری کند. 
 
سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: تاکنون با بیشتر ادارات خراسان جنوبی برای رفع محرومیت توافقاتی انجام شده و همکاری داشته‌ایم.
 
وی افزود: اما تاکنون جهت ساخت خانه برای نیازمندان با بهزیستی و بنیاد مسکن به تفاهم نرسیده‌ایم.
 
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی بیان کرد: متأسفانه واسپاری کارها به بخش خصوصی نه‌تنها کارها را راحت نکرده بلکه سخت‌تر نیز کرده است چراکه بخش خصوصی اگر پول باشد وارد کار می‌شود اما اگر پول نباشد باید کارها منتظر تأمین پول شود.
 
مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: امروز در خراسان جنوبی شاهد افتتاح ۶۵ پروژه محرومیت‌زدایی هستیم.
 
وی افزود: این پروژه‌ها در ۶ دهستان مورد هدف خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.
 
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: اعتبارات هزینه شده برای این تعداد پروژه ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که ۵۰ درصد آن از طرف سپاه و ۵۰ درصد از طرف خیرین، مردم و دستگاه‌های اجرایی بوده است.
 
هنری عنوان کرد: در حال هماهنگی‌های لازم برای عقد قرارداد جدید و پروژه‌های جدیدی در خراسان جنوبی هستیم.
 
انتهای پیام/

نظر شما