شناسهٔ خبر: 28346283 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد؛

افتتاح ۶۵ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان

«مهدی هنری» گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، ۶۵ پروژه محرومیت‌زدایی به ارزش ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در سطح استان خراسان جنوبی افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

افتتاح ۶۵ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «مهدی هنری» مسئول سازمان بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی، امروز (چهارشنبه) در جریان دیدار سردار «ضیاءالدین حزنی» فرمانده قرارگاه «قرب کوثر» سپاه با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس افتتاح ۶۵ پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان که از سرفصل‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی و نیز برخی به قرارگاه جوادالائمه (ع) مربوط می‌شود را انجام می‌دهیم.

وی با بیان این‌که در مجموع ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: ۵۰ درصد آن از طرف قرارگاه و مابقی با رایزنی از مردم، خیرین و دستگاه‌ها پرداخت می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی، اولویت اصلی پروژه‌های این سازمان را مربوط به منابع آبی دانست و افزود: خوشبختانه مردم برای حل مشکلات‌شان پای کار آمده‌اند.

هنری خاطرنشان کرد: هماهنگی برای پروژه‌های جدید و ثبت قرارداد‌های جدید در استان انجام شده است و پروژه‌های جدید در آینده تعریف خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما