شناسهٔ خبر: 28346582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه «انصارالرضا (ع)» خراسان جنوبی خبر داد؛

اختصاص ۱۸ میلیارد ریال برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی خراسان جنوبی

سردار «علی قاسمی» گفت: هماهنگی لازم با دستگاه‌های مربوطه برای تکمیل و ساخت پروژه‌های محرومیت‌زدایی ایجاد شده است و ما در راستای طرح‌های مصوب، مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان را که ادارات تقبل کرده‌اند وصول خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

اختصاص مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه «انصارالرضا (ع)» استان خراسان جنوبی، امروز (چهارشنبه) در جریان دیدار سردار «ضیاءالدین حزنی» فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی «قرب کوثر» با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: هماهنگی لازم با دستگاه‌های مربوطه برای تکمیل و ساخت پروژه‌های محرومیت‌زدایی ایجاد شده است و ما در راستای طرح‌های مصوب، مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان را که ادارات تقبل کرده‌اند وصول خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: در طرحی که در گذشته برای محرومیت‌زدایی ایجاد شده بود و متوقف شد، یک اشکال در این زمینه وجود داشت که واسپاری کار به بخش خصوصی واگذار شد که این موضوع کار را نه تنها راحت نکرده، بلکه با مشکل نیز مواجه کرده است.

قاسمی اضافه کرد: در گذشته که کار‌ها به صورت جهادی انجام می‌شد و جهادگران خودشان می‌رفتند و در مناطق محروم کار‌ها را انجام می‌دادند، اما الان پروژه‌ها به شرکت‌ها واگذار شده و آن‌ها هم تا زمانی که پول واریز نشود کاری انجام نمی‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما