شناسهٔ خبر: 2824771 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون اجرایی رییس جمهور از بندر و منطقه آزاد چابهار بازدید کرد

چابهار – ایرنا - معاون اجرایی رییس جمهور و هیات همراه از بندر شهید بهشتی و منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، 'محمد شریعتمداری' که روز دوشنبه برای هماهنگی و برنامه ریزی سفر روز سه شنبه رییس جمهوری به چابهار سفر کرده است، در بازدید از برخی فعالیت های توسعه ای و زیرساختی این منطقه از جمله طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، طرح توسعه خط راه آهن چابهار -زاهدان، طرح توسعه پتروشیمی، پالایشگاه و فولاد در منطقه آزاد، چگونگی فعالیت های عملیاتی و اجرایی این پروژه ها را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جمع شماری از مدیران این پروژه ها خواسته های مدیریتی و اجرایی آنان را برای شتاب یافتن اجرای پروژه ها جویا شد که بیشتر مدیران اختصاص بودجه و اعتبار را مهمترین خواسته خود ذکر کردند.

شریعتمداری در این سفر با اشاره به مصوبات سفر فروردین ماه امسال ریاست جمهوری به چابهار اجرای طرحها را خوب ارزیابی کرد و گفت: در صورتیکه فعالیت ها طبق برنامه ریزی ها و اولویت ها انجام شود، افق و چشم انداز بسیار مناسبی در انتظار چابهار و سواحل مکران و بویژه مردمان نجیب و شریف این دیار پیش رو خواهد بود.

وی، انجام دومین سفر رییس جمهور در سالجاری و در کمتر از هشت ماه از نخستین سفر را نشانه اهمیت و اهتمام ویژه ایشان به توسعه و پیشرفت این منطقه ویژه و راهبردی دانست.

شایان ذکر است، رییس جمهور پیش از این اعلام کرده بودند شخصا موضوع توسعه و پیشرفت سواحل مکران و چابهار را رصد و پیگیری می کند که انجام سفر فردا /سه شنبه/ ایشان به چابهار نشانه پایبندی به این وعده است.

1744/653

نظر شما