شناسهٔ خبر: 2822702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران:

رئیس‌جمهور پروژه‌های کلان و راهبردی را در استان‌ها پیگیری می‌کند

خبرگزاری تسنیم: معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: یکی از کارهای معمول رئیس جمهور پیگیری و رصد پروژه های کلان و راهبردی در استان‌های مختلف کشور است که به تناسب اهمیت آن‌ها, سفرهای موردی انجام می دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار, محمد شریعتمداری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در چابهار، اظهار داشت: فردا حجت‌الاسلام روحانی و اعضای هیئت دولت به بندر چابهار سفر می‌کند. قرار است در این سفر, رئیس‌جمهور از طرح توسعه‌ای منطقه آزاد چابهار از نزدیک بازدید و آنها را مورد بررسی و پیگیری قرار دهد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور بیان کرد: در واقع رئیس‌جمهور از طرح‌ها و پروژه‌های کلان و راهبردی استان‌های مختلف با توجه به اهمیت پروژه‌ها, با انجام سفرهای موردی و شخصی, روند پیشرفت پروژه‌ها را از نزدیک بررسی می‌کند.

شریعتمداری گفت: رئیس‌جمهور از طرح‌هایی از قبیل پتروشیمی، ‌راه آهن، طرح توسعه اسکله‌های بندر چابهار, طرح‌های فولادی و دیگر طرح‌های عمرانی، تولیدی و صنعتی منطقه بازدید به‌عمل می‌آورد.

وی افزود: رئیس جمهور همزمان در انعقاد قرارداد طرح توسعه زیرساخت‌های مخزنی بندر شهید بهشتی چابهار با شرکت نگین مکران به این شهرستان حضور می‌یابد.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: حجت‌الاسلام روحانی در رزمایش بزرگ محمدرسول الله(ص) نیز حضور خواهد یافت.

شریعتمداری تصریح کرد: دولت مصوبات بسیار خوبی را در طرح توسعه چابهار از جمله ساخت فرودگاه و ترمینال اختصاصی فرودگاه کنارک، پروژه راه آهن چابهار - زاهدان - مشهد و طرح توسعه بندر چابهار، را داشته که نوید دهنده افقی روشن برای سواحل مکران در حوزه ترانزیت منطقه‌ای و بین المللی است.

انتهای پیام/ آ

نظر شما