شناسهٔ خبر: 27592783 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس پلیس راه گیلان:

ترافیک سنگین در محور رشت-قزوین/محدودیت ترافیکی مقطعی اعمال می شود

رشت- رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ترافیک سنگین و حجم بار ورودی به این استان در محور رشت به قزوین، گفت: محدودیت های ترافیکی به صورت مقطعی و با توجه به شرایط در این محور اعمال می شود.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسین محمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان گیلان، اظهارکرد: در اکثر محورهای استان ترافیک سبک و روان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها در محور رشت به قزوین در محدوده منجیل به رودبار شاهد ترافیک سنگین و حجم ورودی خودروها هستیم، افزود: در محور آستارا به اردبیل خوشبختانه مشکل و گره ترافیکی خاصی مشاهده نمی شود.

رئیس پلیس راه گیلان همچنین به اجرای محدودیت ترافیکی در محورهای استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی ها تصور می شد که از بعدازظهر تا پایان شب گذشته شاهد حجم ورودی خودروها به استان باشیم اما از صبح امروز  بار ورودی استان در مقایسه با روز گذشته بیشتر است.

وی با بیان اینکه تراکم بار ورودی خودروها به حدی است که از رودبار تا بعداز تونل های منجیل ترافیک ادامه دارد، اظهار کرد: به همین دلیل به صورت مقطعی در محدوده جنوب به شمال از سمت منجیل به رودبار محدودیت ترافیکی اجرا شده است.

سرهنگ محمدپور همچنین به تصادف زنجیره ای روز گذشته در این محدوده نیز اشاره و تصریح کرد: در این حادثه یک دستگاه اتوبوس به دلیل عدم توجه به جلو با صف خودروهایی که در ترافیک متوقف بودند برخورد کرده که در این حادثه به جز اتوبوس ۱۳ خودروی دیگر دچارخسارت و دو نفر از سرنشینان خودروهای سواری مصدوم و بیمارستان منتقل شدند.

وی یادآورشد: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته حادثه ای که منجر به فوت شود در محورهای استان شاهد نبوده ایم.

نظر شما