شناسهٔ خبر: 27258095 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جنایت اخير متجاوزان سعودي در حالي است که يمني ها به غیرنظامیان سعودی حمله نمي کنند

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار ، جنایت کشتار دانش آموزان یک مدرسه قرآنی در ضحیان از توابع صعده یمن در حالی اتفاق می افتد و به سلسله جنایات متجاوزان سعودی آمریکایی اضافه می شود که نیروهای یمنی فقط در جبهه های جنگ با متجاوزان می جنگند و به هیچ وجه متعرض غیرنظامیان سعودی نمی شوند.
جنگنده های متجاوز سعودی در ادامه تجاوزهاي خود به مناطق مختلف یمن، جنایت دیگری در منطقه ضحیان در استان صعده رقم زدند که بر اساس آخرین گزارش ها بیش از چهل نفر در آن شهید و دهها نفر دیگر نیز زخمی شدند.
از سوی دیگر در جریان حملات مجدد جنگنده های متجاوز به اردوگاه های باديه نشين ها در منطقه العمشیه در استان عمران که دیروز اتفاق افتاد هجده غیرنظامی شهید شدند. در استان حجه نیز شش نفر از جمله چهار زن و یک کودک به شهادت رسیدند.
دشمنان در این هفته جنایات مختلفی از این دست در مناطق مختلف یمن مرتکب شده اند که حمله به بیمارستان الثوره در الحدیده و بازار ماهی فروشان و همچنین حمله به منطقه العمشیه در صعده که هجده زخمی برجای گذاشت از جمله این حملات به شمار می رود و جنایت امروز در ضحیان در صعده را نیز باید به جنایاتی که از ابتدای این هفته تا کنون اتفاق افتاده است افزود.
متجاوزان سعودی به سبب ناکامی هایی که در ساحل غربی یا مناطق مرزی داشته اند برای جبران این شکست ها و سرپوش گذاشتن بر آنها به ارتکاب جنایت علیه غیرنظامیان روی می آورند. دشمنان همچنین تلاش می کنند با ارتکاب جنایات پی در پی بر جنایات قبلی خود سرپوش بگذارند.
یمنی ها به هیچ وجه به غیرنظامیان یا افراد بی دفاع حمله نمی کنند اما چنین جنایاتی که متجاوزان مرتکب می شوند عزم آنها را برای مبارزه با دشمن بیشتر می کند تا در میدان جنگ از آنها انتقام بگیرند نه در روستاها و مناطق غیرنظامی و بازارها. از ابتدای جنگ در یمن تا کنون نشنیده ایم که حتی یک شهروند غیرنظامی سعودی در حملات نیروهای یمنی کشته شده باشد. نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بیش از 110 فروند موشک بالستیک به مناطق مختلف یمن شلیک کردند اما نشنیدیم که در این حملات یک غیرنظامی عربستانی کشته شده باشد.

نظر شما