شناسهٔ خبر: 26498144 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۲۵ میلیارد ریال برای تکمیل مخزن آب شهرک فجر و رجایی لنده

خبرگزاری صداوسیما

۲۵ میلیارد ریال برای تکمیل مخزن آب شرب شهرک فجر درلنده تخصیص یافت.

صاحب‌خبر -
 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ رئیس اداره آبفای شهری لنده از تامین25 میلیارد ریال برای تکمیل مخزن آب شهرک فجر و رجایی اعتبار۲۵میلیارد ریالی برای تکمیل مخزن یک هزار مترمکعبی شهرک فجر و رجایی لنده خبرداد.
محمد راکبی یکی از مشکلات عمده شهرک های فجر و شهیدرجایی را هم تراز بودن این شهرک ها عنوان کرد و گفت: تنها مخزن فعلی آب شهر در تپه نور الشهدا است که همین مسئله باعث سختی ارسال آب به این شهرک ها شده است.
رییس آبفای شهری لنده افزود: در مرحله اول با تامین اعتبار شش میلیارد ریالی این پروژه با پیشرفت ۵۰درصدی همراه بود که در ادامه راه به دلیل کمبوداعتبار سه سال تعطیل شد وبا پیگیری های انجام شده توسط مسئولان شهرستانی و استانی از طریق وزارت نیرو بحث تامین اعتبار خط انتقال و تکمیل مخزن یک هزار مترمکعبی آب شهرک های فجر و شهیدرجایی با اعتبار ۲۵میلیارد ریال تامین شده است.
وی اعتراضات مردم شهرک فجر به علت کمبود آب شرب را به حق عنوان کرد و گفت:شرکت آبفای شهری لنده در تامین آب مشکلی ندارد بلکه در توزیع آب با مشکل مواجه هست که با تکمیل منبع 1000 متر مکعبی و خط انتقال 4 کیلومتری به منبع آب این مشکل رفع می شود.
راکبی افزود: این طرح هفته دولت به بهره برداری می رسد.

نظر شما