شناسهٔ خبر: 23832391 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی کارگاه‌های تولیدی بدون مجوز به مراجع قضایی+فیلم

خبرگزاری صداوسیما

کارگاه‌های تولید شن و ماسه بدون گواهینامه فنی کهگیلویه و بویراحمد پس از تذکر، به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مرکز کهگیلویه وبویراحمد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری درمعرفی کارگاههای تولید بدون مجوز استان به دستگاه قضا نشست شورای فنی استان گفت: برخی از واحدهای تولید کننده مصالح ساختمانی دراستان بدون گواهینامه فنی اقدام به تولید مصالح می کنند که ملزم به دریافت این گواهینامه از دستگاههای مربوطه هستند.
فیلی با بیان اینکه کمیته متشکل از دستگاههای اجرایی ذیربط درمرکز استان و شهرستان ها از واحدهای تولید کننده مصالح ساختمانی از جمله کارگاههای تولید شن و ماسه و کارخانه های تولید آسفالت بازدید می کنند افزود: واحدهایی که گواهینامه فنی نداشته، ضوابط را رعایت نکنند و قانونمند نباشند پس از تذکر در صورت تکرار به دستگاه قضایی معرفی می شوند.
وی با بیان اینکه کار ساخت بیمارستان شهید جلیل یاسوج در مراحل پایانی است ادامه داد: یکی ازدو مشکل عمده این بیمارستان در زمینه سیستم فاضلاب است که کمیته هایی متشکل از شرکت آب و فاضلاب شهری استان، اداره کل راه و شهرسازی،دانشگاه علوم پزشکی و استانداری برای پیگیری و رفع این مشکل تشکیل شد.
فیلی نبود پارکینگ و جایگاه فرود بالگرد را یکی دیگر از مشکلات مهم این بیمارستان عنوان کرد و ادامه داد: تلاش می شود با مشارکت بخش خصوصی با ساخت پارکینگ طبقاتی و جایگاه ویژه فرود بالگرد در زمین همجوار بیمارستان این مشکل نیز رفع شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به واحدهای تولیدی شن وماسه منتقل شده به شهرک صنعتی دلی بجک و همجوار منطقه سپیدار افزود: در سنوات گذشته با تلاش مسئولان وقت تعدادی از واحدهای تولید شن و ماسه از بستر رودخانه بشار به این مناطق منتقل شده که به تولید مشغولند و دستگاههای اجرای ملزم هستند برای حمایت مصالح مورد نیاز خود را از آنها خریدای کنند.
فیلی با اشاره به اینکه دیگر واحد های تولید شن و ماسه باقیمانده ازبستر رودخانه بشار منتقل می شوند گفت: به منظور بررسی کیفیت مصالح ساختمانی آزمایشگاه فنی مکانیک خاک به صورت سر زده از واحدهای تولید شن و ماسه و هچنین کارخانه های تولید آسفالت نمونه برداری کرده و نتایج را به شورای فنی استان اعلام می کنند.

mp4
<div id="video-display-embed-code_1844741" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2017301/1844741?width=400&height=300"></script></div>
معرفی کارگاه‌های تولیدی بدون مجوز به مراجع قضایی+فیلم معرفی کارگاه‌های تولیدی بدون مجوز به مراجع قضایی+فیلم معرفی کارگاه‌های تولیدی بدون مجوز به مراجع قضایی+فیلم معرفی کارگاه‌های تولیدی بدون مجوز به مراجع قضایی+فیلم

نظر شما