شناسهٔ خبر: 67466169 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در مازندران:

تلاش دشمن بر عدم تداوم روند سه سال گذشته کشور است

چالوس -نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به انتخابات پیش روی گفت: تمام تلاش دشمن این است که روند سه سال گذشته در کشور ادامه نداشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر دوشنبه در گردهمایی سراسری کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهرستان چالوس در چالوس ضمن گرامیداشت ایام، اظهار کرد: باید دنبال حل مشکلات و معضلات جامعه هدف کاری خودمان باشیم.

وی بر لزوم رفع مشکلات جامعه بازنشستگان استان تاکید کرد و افزود: در معارف دینی ما بر تعظیم بزرگان سفارشات زیادی شده چنانچه در داشتن مشی بزرگان توصیه فراوان شده، است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: کوچک‌ترها هم باید احترام بزرگان را حفظ کنند وبا همدیگر الفت، تجلیل و تعظیم داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عدم تمایل زوجین به فرزندآوری یا والدین به چندفرزندی بر لزوم توجه به مسأله جوانی جمعیت تاکید کرد.

وی در پایان با اشاره به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گفت: تمام سعی دشمنان ما این است کسی انتخاب نشود که روند سه سال گذشته را ادامه بدهد و اگر انتخاب درستی انجام بدهیم به امید خدا ادامه این سه سال خواهد بود اما اگر نباشد نه تنها روند مختل می‌شود بلکه فریادتان هم به جایی نخواهد رسید.

نظر شما