شناسهٔ خبر: 2478277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

صبح امروز آغاز شد

بازدید هیئت رسانه‌ای وزارت صنعت از 6 کارخانه تولیدی گیلان

هیئت رسانه‌ای توسط وزارت صنعت، معادن و تجارت از شش واحد تولیدی و صنعتی گیلان در رشت و انزلی بازدید می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هیئت رسانه‌ای از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت برای بازدید از چند واحد صنعتی گیلان به این استان سفر کردند.

این هیئت صبح امروز بازدید خود را از شرکت سرزمین شاد بندر انزلی آغاز کرده و در ادامه از خطوط تولید کارخانه ریسندگی گیلان دیدن می‌کنند.

بازدید از کارخانه ایران پوپلین، شرکت بازیابان، آبفران شمال و... از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه هیئت رسانه‌ای وزارت صنعت، معدن و تجارت به گیلان است.

شرکت سرزمین شاد بندرانزلی تولید کننده انواع پوشاک با تولید سالانه 6 میلیون عدد است که با سرمایه‌گذاری 45 میلیارد ریال و اشتغال 700 نفر در زیربنای 4 هزار متر مربع در منطقه آزاد انزلی فعالیت می‌کند.

ریسندگی گیلان نیز تولیدکننده انواع با ظرفیت تولید سالانه 2 هزار و 100 تن است که با سرمایه‌گذاری 385 میلیارد ریال و اشتغال 300 نفر با زیربنای 2 هزار و 500 نفر در جاده کوچصفهان رشت مستقر بوده و فعالیت دارد.

کارخانه ایران پوپلین نیز تولید کننده نخ و پارچه سیستم پنبه‌ای و الیاف مصنوعی است که با تولید سالانه 2 میلیون و 420 هزار متر و سرمایه‌گذاری 440 میلیارد ریال و اشتغال 400 نفر در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع با زیربنای 116 هزار متر در کیلومتر 5 جاده تهران مستقر بوده و فعالیت دارد.

همچنین هیئت رسانه‌ای وزارت صنعت، معدن و تجارت از شرکت‌های «پینک» تولید کننده نخ و کیسه پلی یروییلن، نخ cf با تولید سالانه 70 هزار تن، کارخانه «بازیابان» تولید کننده پارچه مخمل، رومبلی، فرش ماشینی و نخ فانتزی با تولید سالانه حدود 400 هزار تن و نیز شرکت «آبفران شمال» تولید کننده فرش ماشینی با تولید سالانه 240 هزار متر در رشت بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/2300/ش30/ض1002

برچسب‌ها:

نظر شما