شناسهٔ خبر: 24199069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همزمان با ایام فاطمیه؛

پیکر سه شهید دوران دفاع مقدس وارد فرودگاه اردبیل شد / برگزاری مراسم شبی با شهدا

خبرگزاری شبستان: همزمان با ایام فاطمیه و فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) پیکر سه شهید دوران دفاع مقدس وارد فرودگاه اردبیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (30 بهمن ماه) همزمان با ایام فاطمیه و فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) پیکر سه شهید دوران دفاع مقدس وارد فرودگاه اردبیل شد.

 

پیکر شهید گمنام در شهرستان خلخال و شهید قادر عباسی در شهرستان اردبیل و شهید علی حیدر هاشمی نیز در شهرستان پارس آباد تشیع و به خاک سپرده خواهد شد.

 

شهید گمنام که به تازگی تفحص شده در حدود 16 سال سن دارد که در عملیات خیبر در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

 

شهید قادر عباسی نیز متولد 1345 است و از رده نیروی انتظامی در منطقه زبیدات در تاریخ 27 سال 67 به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

شهید علی حیدر هاشمی سومین شهید ارتشی از شهرستان پارس‌آباد که در منطقه شرهانی به فیض شهادت نایل شد، امروز پس از انتقال پیکر مطهر شهید به این شهرستان در آنجا تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

 

مراسم شبی با شهدا با حضور پیکر شهید گمنام در مصلی شهرستان خلخال امروز برگزار و فردا 1 اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در قطعه شهدا تشیع و به خاک سپرده خواهد شد.

 

پیکر قادر عباسی نیز امروز بعد از نماز ظهر و عصر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل پس از اقامه نماز میت تشیع و در آرامستان قاسمیه اردبیل به خاک سپرده خواهد شد و مراسم یابود این شهید فردا 1 اسفند ماه از سال 14 در مسجد قاسمیه برگزار خواهد شد.

 

 

نظر شما