شناسهٔ خبر: 24040442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فعالیت 10 نشریه دانشجویی در دانشگاه آزاد واحد اردبیل

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از فعالیت 10 نشریه دانشجویی در دانشگاه آزاد واحد اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اسحق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با اشاره به فعالیت نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل افزود: در حال حاضر ۱۰ نشریه دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل فعال هستند و دانشجویان این دانشگاه با تمام کاستی‌ها و کمبودها نشریات دانشگاهی را فعال نگه داشته‌اند.

وی اظهار کرد: در حوزه رسانه افرادی مشغول قلم فرسایی هستند که قلم پاک ندارند و همچنین نظریات و افکاری از سوی برخی افراد که هیچ گونه پایه فکری ندارند و افرادی تاریک فکر هستند در رسانه‌ها و صفحات مجازی مطرح می‌شود که با تربیت دانشجویان رسانه‌ای می‌توان با آنها مقابله کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: باید با تربیت دانشجویان رسانه‌ای با افراد تاریک فکر و قلم ناپاک در حوزه رسانه مقابله شود.

رسولی گفت: در عصر حاضر کشور ما مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفته است لذا در محیط دانشگاهی و جامعه نیاز مبرم به اهل صداقت و قلم داریم تا در مقابل این تهاجم بایستیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: دانشجویان فعال حوزه رسانه دانشگاهی از بهترین اهل قلم‌ها هستند زیرا با دل‌های پاک و خیرخواهانه و بدون هیچ سانسوری فعالیت می‌کنند که این نوع فعالیت فرهنگی بسیار ارزشمند است و همچنین وظیفه دانشگاه نیز حمایت از این افراد است.

وی گفت: دانشجویان باید در راستای تحکیم آرمان‌های انقلاب اسلامی حضور خود را در صفحات مجازی تقویت کنند و این دانشجویان سرمایه بسیار ارزشمند برای کشور عزیزمان هستند که در حد توان خود این عزیزان را پشتیبانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

دانشجویان فعال حوزه رسانه دانشگاهی از بهترین اهل قلم‌ها هستند

برچسب‌ها:

نظر شما