شناسهٔ خبر: 23674698 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صدور کارت معاینه فنی خودرو‌های آلاینده با تخفیف ویژه+فیلم

خبرگزاری صداوسیما

کارت معاینه فنی برای خودرو‌های آلاینده در کهگیلویه و بویراحمد به منظور گرامیداشت هفته هوای پاک با تخفیف ویژه صادر می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل محیط زیست استان با بیان این خبر معاینه فنی خودرو‌های آلاینده با تخفیف ویژهگفت: به منظور گرامیداشت هفته هوای پاک از روز سه شنبه پس فردا به مدت سه روز خودرو‌های آلاینده با  تخفیف ویژه، معاینه فنی و سالم سازی می‌شوند.  
هاشمی افزود: با هدف فرهنگ سازی برای داشتن هوای پاک، در این هفته برنامه‌های متنوعی با تاکید بر صیانت از محیط زیست در حال برگزاری است.
 وی بیان کرد: در قالب برنامه‌های آموزشی، اهمیت مراقبت از محیط زیست، شناخت منشاء آلودگی‌های هوا و همچنین ضرورت برخورداری از هوای سالم برای گروه‌های مختلف جامعه از جمله دانش آموزان تدارک دیده شده است.  
وی به اصل ۵۰ قانون اساسی و ضرورت حفاظت از محیط زیست اشاره کرد و افزود: با تصویب قانون هوای پاک و ابلاغ آیین نامه‌ها به استانها، کنترل و صیانت از هوا متناسب با شرایط جغرافیایی هر استان انجام می‌شود.  
۲۹ تا ششم بهمن، هفته هوای پاک نام گذاری شده است.
mp4
<div id="video-display-embed-code_1812731" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2002066/1812731?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما