شناسهٔ خبر: 2338344 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توقف نام‌نویسی متقاضیان زیارت اربعین

صاحب‌خبر -



به گزارش واحد مرکزی خبر، سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشتاقان زیارت اربعین که موفق به اخذ روادید عراق شده اند، می ‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور از خدمات ساماندهی ستاد دائمی اربعین بهره‌مند شوند.

در این اطلاعیه آمده است: امیدواریم با ایجاد ظرفیت جدید برای صدور روادید از طریق کنسولگری های عراق، زمینه ثبت نام زائران و مشتاقان حضور در راهپیمایی عظیم اربعین در سامانه یاد شده فراهم شود.

نام‌نویسی ودیعه‌گزاران عمره تا اولویت 400

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: دارندگان اسناد ودیعه گذاری عمره مفرده در بانک های ملی و ملت تا اولویت ۴۰۰ از امروز می توانند در ظرفیت‌های خالی کاروان‌های عمره ۹۴-۹۳ ثبت نام کنند.

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است، نام نویسی در کاروان های عمره از طریق مراجعه به سامانه فاخر یا مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور امکان پذیر است و منوط به وجود ظرفیت خالی در کاروان های عمره هر یک از استان های کشور است.

همچنین متقاضیان ثبت نام در کاروان های عمره که بر اساس این اطلاعیه برای نام نویسی در کاروان ها فراخوان شده اند، باید پیش از نام نویسی در کاروان ها، تقاضای تشرف به عمره 94-93 و گروه بندی را در سامانه فاخر به نشانی  fakher.haj.ir ثبت کنند.

پیش از این اولویت های یک تا 350 عمره مفرده و همچنین دارندگان اسناد قدیمی ثبت‌نامی عمره مربوط به سال 1386 به قبل، برای نام نویسی در کاروان های عمره فراخوان شده بودند.




نظر شما