شناسهٔ خبر: 67675842 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

افزایش ۱۸ درصدی تماس‌ها با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: طی هفته گذشته حدود ۱۲ هزار و ۸۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفتند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود ۱۸ درصد افزایش تماس و ارتباط با این سامانه را شاهد بودیم.

صاحب‌خبر -

محمدتقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری تماس حدود ۱۲ هزار و ۸۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد ۸۶۰۰ تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند و موضوعات مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارجاع شد.

وی با بیان اینکه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود ۱۸ درصد افزایش تماس و ارتباط را با مرکز ۱۳۷ شاهد بودیم، افزود: ۱۱ هزار و ۸۰۰ پیام نیز بازخوردگیری و نظرسنجی و نحوه و چگونگی حل موضوع توسط همکارانم از شهروندان نظرسنجی انجام شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته حدود ۴۲۰۰ تماس شهروندان با ۱۳۷ درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آن‌ها را راهنمایی کردند، افزود: تعداد زیادی از تماس‌ها نیازی به اقدام اجرایی در مدیریت شهری ندارد و تنها در حد اطلاعات است.

رفیعی با بیان اینکه شماره‌ای که از طریق مرکز برای پیگیری با شهروندان تماس گرفته می‌شود «۰۳۱۳۷۱۳۹۰۰۰» است، گفت: درخواست ما از شهروندان این است که این شماره را ذخیره داشته باشند و برای پیگیری بیشتر پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: بیشترین درخواست در رابطه با بیرون گذاشتن زباله خارج از نوبت بود که مشکلات زیست‌محیطی و بهداشتی دارد و جلوه نازیبایی ایجاد می‌کند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مورد دوم برداشت آب غیر مجاز از شبکه آبیاری فضای سبز شهرداری توسط برخی شهروندان است که این اقدام تخلف محسوب و منجر به کمبود آب برای آبیاری و لطمات جبران‌ناپذیر به فضای سبز شهر می‌شود، بنابراین از شهروندانی که مشارکت بیشتری دارند، درخواست می‌کنیم هرگونه برداشت غیر مجاز از این شبکه را به همکارانم در مرکز ۱۳۷ اطلاع دهند تا پیگیری انجام شود.

رفیعی گفت: مورد بعدی ایمن‌سازی و رعایت نکردن ضوابط و آئین‌نامه‌های مربوط مقررات ملی ساختمان در رابطه با تخریب ساختمان‌ها است که منجر به ایجاد حوادث و سد معبر توسط نخاله‌های ساختمانی شده و نارضایتی شهروندان را در پی داشته است که تقاضا می‌کنیم متولیان در این رابطه دقت لازم را داشته باشند.

وی افزود: با توجه به ایام محرم، ارائه مشاوره توسط همکارانم به شهروندان درباره نحوه دریافت مجوز و برپایی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر انجام می‌شود که در این راستا هرکدام از هیئت‌ها و مراکز فرهنگی که سوالی داشته باشند، می‌توانند از طریق تماس با ۱۳۷ از همکارانم راهنمایی لازم را دریافت کنند.

نظر شما