شناسهٔ خبر: 23108801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان:

انتخاب ایده پژوهشگر گلستانی به عنوان ایده برتر ملی

خبرگزاری شبستان: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: سه ایده برتر جشنواره استانی به جشنواره ملی شتاب راه یافت که یکی از ایده های پژوهشگران استان به عنوان ایده برتر در سطح ملی انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، هادی معیری، معاون پژوش و فناوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، امروز (28 آذر) در آیین نکوداشت هفته پژوهش و تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری گفت: عمده فعالیت های پژوهشی دانشگاه در آذر ماه رخ می دهد که مصادف با هفته پژوهش و فناوری است.

 

وی با بیان گرامیداشت هفته پژوهش و برپایی نمایشگاه دستاورهای پژوهشی، فناوری و فن بازار در استان، افزود: این نمایشگاه برای هجدهمین سال متوالی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

 

معیری با اشاره به برخی از برنامه هایی که در هفته پژوهش برگزار شد، گفت: در این ایام علاوه بر برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، جشنواره پژوهشگران و فناوران برتر، جشواره دانش آموزی و ایده پردازان برتر برگزار شده است.

 

وی ادامه داد: در جشنواره ایده پردازان برتر، سه ایده برتر به جشنواره ملی شتاب ارسال شد که در نهایت یکی از این ایده ها به عنوان ایده برتری در سطح کشور معرفی شد.

 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: در آخرین روز هفته پژوهش ملی که روز گذشته بود، از پژوهشگران و فناوران برتر کشور تجلیل شد. از بین 377 نفر متقاضی، براساس فعالیت 5 ساله افراد، 20 پژوهشگر برگزیده در رشته های مختلف انتخاب شدند که پژوهشگر دانشکده صنایع غذایی این دانشگاه موفق به کسب رتبه نخست شد.

 

نظر شما