شناسهٔ خبر: 23093872 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

پرسش‌های خود را از هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان بپرسید

گروه فعالیت‌های قرآنی: با توجه به تشکیل میزگرد «تعیین چشم‌انداز آینده موسسات قرآنی در سایه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خوزستان» در خبرگزاری ایکنا، مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی می‌توانند پرسش‌های خود را در این حوزه از طریق این خبرگزاری با اعضای اتحادیه در میان بگذارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، انتخابات هیئت مدیره مجمع عمومی اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی مردمی استان خوزستان 21 مهرماه با حضور ناظران کشوری و استانی در اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

ادغام موسسات قرآنی در یک مجموعه واحد، اتفاقی بود که همه از آن به عنوان رخدادی مطلوب و به سود موسسات قرآنی عنوان می‌کنند.

پس از آنکه هیئت مدیره مجمع عمومی اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی مردمی استان خوزستان انتخاب و وظایف آنها تعیین و تدوین شد، با هدف سامان یافتن امور و ارتقا سطح موسسات قرآنی در زمینه‌های مختلف، 6 کارگروه را تشکیل داد که براین اساس کارگروه توانمندسازی و آموزش با مدیریت محمود حمیداوی، کارگروه پژوهشی با مدیریت خیریه عچرش، کارگروه حقوقی و مالی با مدیریت عادل شبیبی، کارگروه بازرسی با مدیریت افسانه شریف‌زاده، کارگروه طرح و برنامه‌ با مدیریت عبدالامام حمادی و کارگروه روابط عمومی و تبلیغات با مدیریت علی کوثری‌زاده تعیین شدند.

با توجه به اهمیت نقش مؤسسات قرآنی در آموزش و ترویج مفاهیم قرآنی در میان مردم، خبرگزاری ایکنا خوزستان براساس رسالت خبری خود میزگرد «تعیین چشم‌انداز آینده موسسات قرآنی در سایه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خوزستان» را برگزار خواهد کرد.

مدیران، کارکنان و مربیان و قرآن‌آموزان که در مؤسسات قرآنی به فعالیت مشغول هستند و از خدمات آنها استفاده می‌کنند می‌توانند پرسش‌های خود از اعضای هیئت مدیره «اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خوزستان» را از طریق آی دی تلگرام ایکنا خوزستان به نشانی iqnakhouz@ و یا در پایین همین خبر به صورت نظر ارسال کنند تا در میزگرد یادشده با این اعضا در میان گذاشته شود.

iqnakhouzestan@

نظر شما