شناسهٔ خبر: 23077588 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

موسوی به ایكنا خبر داد:

برپایی آزمون‌های پایانی دوره تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از برپایی آزمون‌های پایان دوره تربیت معلم حفظ قرآن از 7 درس در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برپایی آزمون‌های پایانی دوره تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن در این استان خبر داد و گفت: این آزمون از 7 درس و با حضور 21 نفر از قرآن‌آموزان برگزار شد.
وی افزود: دوره تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن کریم از فروردین‌ماه سال جاری با تدریس اساتید ممتاز استانی به‌مدت 136 ساعت شروع و دروسی چون روش تدریس، فنون معلمی، روان‌شناسی، احکام و اخلاق معلمی و همچنین تجوید قرآن تدریس شد.
موسوی با یادآوری اینكه دوره مذكور در محل اداره امور قرآنی و هفته‌ای سه روز برگزار شد، گفت: اساتید این دوره علاوه بر اینکه دارای مدرک تخصصی درجه سه حفظ قرآن بودند، گواهینامه تربیت مدرس را نیز از سازمان دارالقرآن کشور دارا هستند.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در پایان یادآور شد: گواهینامه پایانی افراد پذیرفته‌شده در آزمون‌های این دوره از طرف سازمان دارالقرآن الکریم کشور صادر می‌شود كه اینان پس از دریافت این مدرك قادر به مدیریت دوره‌های حفظ قرآن کریم هستند.

نظر شما