شناسهٔ خبر: 23086385 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تشریح برنامه‌های آموزشی مهد قرآن رفسنجان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر مهد قرآن رفسنجان اهم برنامه‌های آموزش قرآنی در این شهرستان را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، محمد سلمه‌ای با اشاره به آموزش‌های عمومی و تخصصی از جمله تثبیت حفظ کل قرآن، آموزش حفظ جزء 30 جهت دانش آموزان مقطع ابتدایی، کلاس‌های صوت و لحن و حفظ عمومی برای مقطع راهنمایی و بزرگسالان طی روزهای هفته جهت بیش از 100 قرآن آموز، تصریح کرد: تشکیل جلسات پرسش و پاسخ در حوزه علوم قرآنی و دینی از دیگر فعالیت‌های مهد قرآن است.
وی افزود: علاقه‌مندان به آموزش‌های قرآنی می‌توانند همه روزه با مراجعه به دفتر مهد قرآن رفسنجان واقع در بلوار امام جنب اداره بهزیستی از برنامه‌های آموزشی این مرکز مطلع شوند.
یادآور می‌شود، مهد قرآن رفسنجان در سال 1374 در راستای توسعه و گسترش فرهنگ قرآن و رشد و شکوفایی حافظان قرآن در این شهرستان تأسیس شده و با تشکیل کلاس‌های آموزشی در سطوح مختلف تجوید، ترتیل‌خوانی‌، حفظ و مفاهیم قرآن و بهره‌گیری از دانش مربیان طی قریب به 20 سال فعالیت 10 هزار قرآن آموز در سنین مختلف از حفظ یک جزء تا حفظ کل قرآن تحت آموزش قرار گرفتند. همچنین مدرسه غیر‌دولتی قرآن دخترانه کوثر وابسته به مهد قرآن در مقطع ابتدایی پذیرای حضور خانواده‌ها است.

نظر شما