شناسهٔ خبر: 23076200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

نیاز به ساخت سه هزار مسکن مددجویی در استان

یاسوج- مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت سه هزار مسکن مددجویی از جمله نیاز های فعلی جامعه هدف تحت پوشش این دستگاه در استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، فرید محبی در رابطه با این موضوع افزود: امید است بتوانیم با حمایت خیرین، دستگاه های متولی و همچنین بنیاد مسکن و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پوشش مناسبی در حوزه مسکن مدد جویی استان داشته باشیم و رفع نیاز مسکن جامعه هدف محقق شود.

محبی تامین مسکن مددجویان را از مهمترین رسالت های کمیته امداد دانست و بیان کرد: در هشت ماهه نخست سال جاری ۸۰۰ مسکن مددجویی با اعتبار یک میلیارد و ۱۲۴ میلیون تومان بازسازی، تعمیر و تکمیل شده است.

وی افزود: یک میلیارد و ۴۲۳ میلیون تومان نیز برای ساخت و خرید ۱۴۵ مسکن شهری هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان از بهسازی و مقاوم سازی ۲۷۶ مسکن مددجویان روستایی در سال جاری خبر داد و گفت: برای تحقق این موضوع دو میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان هزینه شده است.

محبی با اشاره به تحقق یکهزارو ۵۰۰ خدمت عمرانی در هشت ماهه نخست امسال به جامعه هدف، بیان کرد: هزینه به کار گرفته شده برای عملیاتی شدن این خدمات، پنج میلیارد و ۷۵ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان به بهره مندی مددجویان روستای(گچ بلند) شهرستان بهمئی از تخفیف ۷۰ درصدی ساخت مسکن اشاره کرد و اظهار داشت: بالا بودن قیمت تمام شده ی مسکن مددجویی در مناطق محروم یکی از مشکلات پیش روی کمیته امداد برای خانه دار شدن جامعه هدف است.

نظر شما