شناسهٔ خبر: 23073869 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نمایش «بعد از این» در تالار مولوی

نمایش «بعد از این» کاری از ندا شاهرخی، ژان لویی اکل و یاسمن خواجه‌ای در سالن اصلی تالار مولوی به مدت ۱۰ شب روی صحنه می‌رود.

صاحب‌خبر -

کارگردان نمایش «بعد از این» در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: نمایش، داستان یک گروه تئاتر است که در حال اجرا کردن منطق الطیر عطار است که همزمان در حال گذراندن وادی‌های زندگی شخصی خود هستند.

ندا شاهرخی افزود: پگاه ابراهیمی، آوا تدین، المیرا آشفته، نیکی ساغری و عارفه صادق محمدی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

وی گفت: همچنین محیا حامدی آهنگسازی، پیانو و آواز، پوریا مولایی آواز، محمدصادق قیصری تار، آرش دلدار ابوا، محمدرضا صادقی فلوت، سجاد کیوان شکوه ویولن، فرشته باقرپور ویولا، بی نظیر شیبانی دف، مصطفی مصطفایی دمام، کوروش برزی و بهناز دستجردی عکاس، نعیمه شاهرخی، فاطمه شاهرخی و ماشاالله سربالاوند طراحی دوخت و اجرای لباس، رحیم بالایی طراح نور، پرناز کریمی طراح پوستر و سحر صنیعی مدیر روابط عمومی این اثر را بر عهده دارد.

شاهرخی افزود: نمایش «بعد از این» در پاریس اجرا شده بود و این اجرا تولید مشترک مؤسسه فرهنگی هنری فانوس هنر پارس و کمپانی نف است که از ۲۶ آذر به مدت ۱۰ روز در سالن اصلی تئاتر مولوی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

نمایش «بعد از این» در تالار مولوی نمایش «بعد از این» در تالار مولوی نمایش «بعد از این» در تالار مولوی نمایش «بعد از این» در تالار مولوی

نظر شما