شناسهٔ خبر: 23072040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بیرجند:

فراخوان همایش ملی «جوانان و نماز» به زودی منتشر می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند گفت: مقدمات برای انتشار فراخوان همایش ملی «جوانان و نماز» آماده است و مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد علی جعفری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند گفت: مقدمات لازم برای انتشار فراخوان همایش ملی «جوانان و نماز» آماده است و مراحل پایانی خود را برای انتشار سپری می‌کند.

جعفری با اشاره به اینکه بزودی این فراخوان برای ارسال مقاله‌های علمی از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاهی منتشر می‌شود، افزود: کمیته علمی این همایش تشکیل شده و مقدمات لازم برای نحوه ارسال آثار به تصویب نهایی رسیده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند با گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، بر راه اندازی هرچه سریعتر «دبیرخانه حوزه و دانشگاه» تاکید کرد و گفت: این دبیرخانه باید سیاست‌های کلی و راهکارهای عملیاتی برای تحقق هرچه بیشتر این دو نهاد را تبیین و اولویت‌ها را مشخص کند.

وی تصریح کرد: هم اکنون دفتر هم اندیشی در پنج دانشگاه استان راه اندازی شده است و شورای راهبردی ویژه اساتید و شورای مشورتی ویژه دانشجویان به منظور تبادل نظر و برگزاری جلسات تخصصی راه اندازی شده است.

جعفری در پایان به برگزاری نشست تخصصی وحدت حوزه و دانشگاه در محل دفتر نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: این جلسه با استقبال خوب دانشجویان و اساتید دانشگاه برگزار شد.

نظر شما