شناسهٔ خبر: 23100462 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

امام خمینی(ره) وحدت حوزه و دانشگاه را به معنای واقعی محقق ساخت

آیت الله جزایری، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: امام خمینی(ره) وحدت حوزه و دانشگاه را به معنای واقعی محقق ساخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از اهواز، آیت‌الله سیدمحمد علی موسوی جزایری امروز در جمع اساتید بسیجی استان خوزستان ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت شهید مفتح بیان داشت: 27 آذر روز مهم وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی می‌داریم و این روز را به سازندگان ایران اسلامی که دارای سرچشمه‌ای از افکار ناب هستند، تبریک می‌گویم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: امیدواریم کشور و اقتصادی مترقی از نظر علمی داشته باشیم و دانشگاه‌هایمان در اوج شکوفایی باشند؛ همچنین همانند بحث آموزش در بحث پژوهش به پیش برویم و از نظر علمی از کشورهای پیشرفته و اول به شمار آییم؛ البته علم همراه با معنویت و اخلاق اسلامی معنا دارد.

آیت الله جزایری یادآور شد: باید هر کاری که سبب وحدت هر چه بیشتر حوزه و دانشگاه می‌شود انجام دهیم و با پشتیبانی از یکدیگراهداف مشترک را دنبال کنیم.

در این دیدار علیرضا رازقی زاده، مسئول بسیج اساتید خوزستان با گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: وحدت حوزه و دانشگاه از آرمان های بزرگ امام راحل است که همیشه بر چنین پیوندی تأکید داشتند.

مسئول بسیج اساتید استان خوزستان با بیان اینکه همه همت و توان را برای تحقق آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی به کار خواهیم بست، افزود: امام خمینی(ره) در همه سال های فعالیت شان بر وحدت حوزه و دانشگاه تأکید داشتند و رهبری نیز چنین مسیری را دنبال می کنند.

در این دیدار کعب عمیر و حجت الاسلام قاسمی به نمایندگی از مدارس علمیه خواهران و برادران، قمشی به نمایندگی از اساتید برادر و شاوردی به نمایندگی از اساتید خواهر دانشگاه ها به سخنرانی پرداختند.

نظر شما