شناسهٔ خبر: 23068168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله علما:

اشتغال در فوریت های پزشکی به منزله خدمت به خدا و مردم است

آیت الله علما اشتغال در فوریت های پزشکی را به منزله خدمت به خدا و مردم خواند و گفت: هر لحظه خدمت در فوریت های پزشکی سرمایه ای ارزشمند برای زندگی ابدی کارکنان محسوب می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در نشست با مدیر و جمعی از کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه ابراز داشت: خدمت در اورژانس و فوریت های پزشکی از مشاغل خداپسندانه بوده و چشم امید مردم در حوادث و گرفتاری ها بعد از خدا به کارکنان فوریت های پزشکی است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: خدمت در فوریت های پزشکی به منزله عبادت است زیرا کارکنان فوریت های پزشکی در راستای حل مشکلات و گرفتاری های مردم اقدام می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم در رخدادها و حوادث مختلف با دیدن کارکنان خدوم فوریت های پزشکی احساس آرامش و امنیت می کنند.

وی در ادامه بیان داشت: هر لحظه خدمت در فوریت های پزشکی سرمایه ای ارزشمند برای زندگی ابدی کارکنان محسوب می شود زیرا کار در فوریت های پزشکی به منزله خدمت به خداوند و مردم است.

آیت الله علما فوریت های پزشکی را از مهمترین ارگان های کشور خواند و اظهار داشت: خانواده های کارکنان فوریت های پزشکی نیز در اجر و ثواب کاری آنها شریک هستند.

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد: درک شرایط کاری سخت کارکنان فوریت های پزشکی، خانواده های آنها را در همراهی آنها کمک می کند زیرا این شغل از مشاغل با اهمیت و خداپسندانه است.

گفتنی است در پایان این نشست صائب مدرسی مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه به ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز در ایام اربعین و حادثه زلزله اخیر کرمانشاه پرداخت./8571/پ202/ب1

نظر شما