شناسهٔ خبر: 23044271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ استان فارس

مدیر اورژانس فارس از آغاز طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ استان با هدف کاهش تلفات تصادفات خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر محمدرضا عالی منش رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ استان فارس با هدف کاهش تلفات تصادفات آغاز شده و ناوگان اورژانس فارس به مناطق سخت گذر و محور‌های حادثه خیر فارس اعزام شده است.

وی افزود: در این طرح تمام پایگاه‌های شهری و جاده‌ای استان در آماده باش کامل هستند و آمادگی ارائه خدمات به هموطنان را دارند.

عالی منش بیان کرد: تعداد ۱۳۰ پایگاه شهری و جاده‌ای و یک فروند بالگرد و همچنین سه دستگاه موتورلانس درطرح امداد زمستانی فارس آماده ارائه خدمت هستند.

وی ادامه داد: تعداد تکنسین‌های آماده به خدمت دراین طرح نیز ۲۶۴ نفر هستند که در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده همکاری و ارائه خدمت هستند.

عالی منش اظهار داشت: رزمایش شروع طرح امداد زمستانی با همکاری اورژانس فارس، پلیس راهور، آتش نشانی، هلال احمر، سازمان امداد و نجات، امداد خودرو، اداره راه و شهرسازی و هواشناسی فارس در شیراز برگزار شد و ناوگان اورژانس به مناطق مختلف اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس تصریح کرد: طرح زمستانی برای اعلام آمادگی سازمان‌های مشارکت کننده در این طرح با هدف کاهش تصادف و کاهش تلفات از ۲۰ آذر تا ۲۰ اسفند ادامه دارد همچنین تمامی آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس نیز به تجهیزات فنی زمستانی شامل زنجیر چرخ، ضدیخ، وسایل گرمایی مجهز شده اند و آماده انجام ماموریت امدادرسانی در مناطق کوهستانی هستند.
انتهای پیام/ر

آمادگی اورژانس فارس برای خدمت رسانی در فصل زمستان

نظر شما