شناسهٔ خبر: 23052206 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

آماده باش اورژانس 115 نیشاور در طرح امداد زمستانی سال 96

طرح امداد زمستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی نیشابور با اعلام آماده باش به 18 پایگاه شهری و جاده ای از 20 آذر ماه آغاز گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی . مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی نیشابور  گفت: طرح امداد زمستانی اورژانس 115 دانشکده همزمان با اورژانس کشور از 20 آذر ماه آغاز شد . در این طرح تمام پایگاههای شهری و جاده ای منطقه تحت پوشش دانشکده، آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافرین عزیز و زائرین حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) خواهند بود.

 محمد شوروزی افزود: تعداد 119 نفراز پرسنل فوریت های پزشکی با 18 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، آماده ارائه خدمات در طرح زمستانی بوده و تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیروهای خارج از شیفت جهت مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز انجام شده است.

وی اضافه کرد: همچنین آمبولانس های موجود در مراکز نیز به تجهیزات فنی زمستانی شامل: زنجیر چرخ ، ضدیخ ، وسایل گرمایشی مجهز شده اند و آماده انجام ماموریت در مناطق و جاده های کوهستانی و برفگیر می باشند.

محمد شوروزی در پایان اظهار داشت : مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده همیشه و در همه شرایط  آماده  خدمت رسانی به  همشهریان گرامی است.

نظر شما