شناسهٔ خبر: 23066888 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

قهرمانی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در مسابقات جهانی سرمایه ارزشمند کشور است

سید علی آقازاده روز یکشنبه در پیامی که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت افزود: درخشش ورزشکاران اراکی در تیم ملی سپک تاکرای بانوان ایران در مسابقات

صاحب‌خبر - سید علی آقازاده روز یکشنبه در پیامی که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت افزود: درخشش ورزشکاران اراکی در تیم ملی سپک تاکرای بانوان ایران در مسابقات جهانی سال 2017 برای نخستین بار رقم خورد وموجب شادمانی، غرور و سربلندی ملت بزرگ ایران و مردم استان مرکزی شد و بار دیگر شایستگی های بانوان کشور را به اثبات رساند.
وی اظهار کرده است: کسب مدال طلای بخش بانوان سپک تاکرای ایران نشان از توانمندی ورزشکاران و بانوان دارد که به مانند گذشته با همت والای خود و با امید و توکل به خداوند متعال پرچم سرافرازی کشور را بر بلندای سکوهای افتخار برافراشته‌اند.
استاندار مرکزی در این پیام موفقیت تیم سپک تاکرای بانوان کشور را به جامعه ورزشی، مربیان و اعضای تیم ملی سپک تاکرای بانوان، ‌خانواده‌های این ورزشکاران و مردم استان تبریک گفت.
تیم های ملی بانوان و مردان ایران روز جمعه گذشته در بخش دبل و در رده دیویژن A مسابقات جهانی سپک تاکرا در بانکوک تایلند به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند.
6991/6013/خبرنگار:معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

نظر شما