شناسهٔ خبر: 23049268 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بافت تاریخی سمنان احیا می شود

در برنامه ای 4 ساله طرح احیای بافت تاریخی سمنان در دستور کار قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مسعود سیادتی رئیس شورای شهر سمنان در آئین تودیع و معارفه شهردار سمنان گفت: انتخاب شهردار یکی از مهم‌ترین وظایف اعضای شورای شهر است و این مهم می‌تواند آینده یک شهر را با انتخابی درست یا غلط در مسیر ویرانی یا آبادانی قرار دهد.


وی با بیان اینکه انتخاب شهردار بر اساس اولویت‌ها و شاخص‌های مهمی انجام‌شده است افزود: سوابق تحصیلی، خدمتی و روحیه انقلابی مهم‌ترین شاخص‌ها و اولویت‌های اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار بود.


رئیس شورای شهر سمنان با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات شهری و زیباسازی و فضاسازی شهر در راستای توسعه و آبادانی آن از مهم‌ترین وظایف شهردار است تصریح کرد: با انتخاب شهردار جدید طرح احیای بافت تاریخی در برنامه‌ای 4 ساله در سمنان اجرایی می‌شود.


سید محمد ناظم رضوی شهردار جدید سمنان در این مراسم گفت: مردم برآیند و خروجی شهرداری‌ها را در بسیاری از موارد به‌عنوان الگو و ویترینی از خدمتگزاری مسئولین نظام محسوب می‌کنند.


وی با بیان اینکه سمنان بسترهای مناسبی را برای ایجاد پیشرفت و توسعه شهری دارد افزود: برنامه‌ریزی‌های مطلوبی برای توسعه این شهرستان و احیای بافت تاریخی در بازه زمانی 4 ساله داریم که در آینده نزدیک اجرایی می‌شوند.


انتهای پیام/ د


احیای بافت تاریخی سمنان در دستور کار قرار دارد

نظر شما