شناسهٔ خبر: 23048411 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

وحدت حوزه و دانشگاه زمینه ساز اشاعه تفکرات سالم در جامعه است

خبرگزاری شبستان: مدیر حوزه علمیه امام صادق زنجان گفت: حوزه و دانشگاه دو نهاد مقدسی هستند که با پیوند با یکدگیر می توانند مشکلات جامعه را حل کنند و برکاتی برای جامعه و خانواده داشته باشند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمد ابراهیم یاوری، مدیر حوزه علمیه امام صادق زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: یکی از روزهای پرافتخار و مناسبت های مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی مربوط به روز 27 آذر سالروز وحدت حوزه و دانشگاه است که همزمان با سالروز شهادت شهید مفتح به این روز نامگذاری شده است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی ار راه های نجات فرد، خانواده و جامعه، تفکرات سالم است، افزود: یکی از تفکرات حضرت امام راحل وحدت حوزه و دانشگاه است.

 

به گفته مدیر حوزه علمیه امام صادق زنجان، حوزه و دانشگاه دو نهاد مقدسی هستند که با پیوند با یکدگیر می توانند مشکلات جامعه را حل کنند و برکاتی برای جامعه و خانواده داشته باشند.

 

به گفته حجت الاسلام یاوری، وحدت حوزه و دانشگاه آثار و برکات بسیاری در جامعه ایجاد کرده است.

 

این مقام مسوول، خاطرنشان کرد: در عصر حاضر آثار وحدت حوزه و دانشگاه را در جامعه شاهد هستیم و تفکرات جوانان نشان از این اتحاد دارد.

 

وی با اشاره به سخنی از آیت الله جوادی که می فرمایند «حوزه و دانشگاه هر دو در جهت کشف یک معلوم هستند که آن هم خداوند تبارک و تعالی است» افزود: بایستی در جهت وحدت بیشتر بین دانشگاه و حوزه های علمیه تلاش کرد و موانع را از پیش رو برداشت.

نظر شما