شناسهٔ خبر: 23042836 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون کمیته امداد استان همدان:

۷۰ میلیارد ریال صدقه در همدان جمع‌آوری شد

R41405/P1494/S6,75/CT1

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه در هشت ماهه امسال ۷۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی از صندوق‌های صدقات استان جمع‌آوری شده است، گفت: کل کمک‌های جمع‌آوری شده کمیته امداد در هشت ماهه امسال ۲۹ میلیارد ریال است.

صاحب‌خبر -

جمشید محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به آخرین آمار تعداد صندوق‌های صدقات در استان همدان، اظهار داشت: 254 هزار و 843 صندوق صدقات در منازل، ادارات، معابر عمومی و غیره شهر همدان نصب است.

وی در خصوص میزان کمک‌های جمع‌آوری شده از صندوق‌های صدقات در استان، افزود: در هشت ماهه امسال 70 میلیارد ریال از صندوق‌های صدقات مستقر در منازل، ادارات، معابر عمومی و غیره استان همدان جمع‌آوری شده است.

محمدی تأکید کرد: جز 7 میلیارد تومان صدقات جمع‌آوری شده در استان 29 میلیارد تومان کمک‌های مردمی نیز در هشت ماهه امسال در اجرای طرح‌های اکرام ایتام، محسنین، جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها و غیره جمع‌آوری و بین افراد زیرپوشش و نیازمند توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه در هشت ماهه امسال 200 هزار عدد صندوق صدقات در مدارس استان و بین دانش‌آموزان توزیع شده است، ابراز کرد: با توزیع این صندوق‌ها و کمک‌های خیرخواهانه دانش‌آموزان و اولیا آن‌ها 3 میلیارد ریال از صندوق‌های صدقات توزیع شده در مدارس استان جمع‌آوری شده است.

محمدی در خصوص اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در استان همدان بیان کرد: 25 هزار و 278 نفر از مردم نوع‌دوست و خیرخواه استان همدان حامیان طرح اکرام ایتام، و محسنین هستند.

وی با اشاره به اینکه از 25 هزار و 278 نفر حامی 18 هزار و 916 نفر حامیان طرح اکرام ایتام، اظهار داشت: 6 هزار و 362 نفر نیز در استان حامیان طرح محسنین هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان با تأکید بر اینکه 8 هزار و 194 کودک در استان همدان زیرپوشش طرح اکرام ایتام و محسنین هستند، تصریح کرد: در هشت ماهه امسال 89 میلیارد ریال در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین مددجویان کمک شده است.

انتهای پیام/

M.makhfi

نظر شما