شناسهٔ خبر: 23040984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار سمنان:

شهر هوشمند مطالبه مردم سمنان/ دنیای بدون فناوری متروکه است

سمنان - استاندار سمنان گفت: ظرفیت‌های بسیار فراوان سمنان در بخش نیروی جوان، فناوری، گردشگری و ... باعث می شود تا مردم مطالبه شهر هوشمند را از مدیران شهری داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا خباز در آئین معارفه شهردار جدید سمنان که پیش از ظهر شنبه به میزبانی شهرداری این شهر برگزار شد، ضمن بیان اینکه امروز دنیا بدون فناوری، متروکه است، تاکید کرد: فناوری در روزگار کنونی مانند برق، نیاز است یعنی بدون آن زندگی مختل می شود لیکن باید امروز از ظرفیت جوانان و فناوری های نوین برای توسعه و به خصوص پیشرفت در حوزه مدیریت شهری بهره برد.

وی افزود: ظرفیت های فراوانی در سمنان وجود دارد و از جمله آنها می توان به نیروی جوان با انگیزه و کاردان اشاره کرد که بهره گیری از آنها می تواند در ایجاد طرح شهر هوشمند و یا اینترنت اشیاء موثر و مفید باشد.

استاندار سمنان شهر هوشمند را مقدمه ای برای اجرای دولت الکترونیک دانست و گفت: زیر ساخت های این امر در برنامه های مدیریت شهری قرار گیرد چرا که دولت الکترونیک می کوشد تا کیفیت زندگی افراد را بهبود ببخشد.

خباز بیان کرد: با گسترش اینترنت و فناوری های حوزه آی تی یکی از راه های رضایتمندی مردم، دولت الکترونیک محسوب می شود که قطعاً با بهره گیری از ظرفیت های جوان استان و شهر سمنان، می توانیم شاهد اجرای این قبیل طرح ها باشیم.

در این مراسم ناظم رضوی به جای موسوی به عنوان شهردار سمنان معرفی شد.

نظر شما