شناسهٔ خبر: 23036105 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اجراي طرح كانون و مدرسه در استان اصفهان/ كتاب محور فعاليت هاي فرهنگي

خبرگزاری شبستان: مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان اصفهان گفت: طرح كانون و مدرسه كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در استان اصفهان اجرا مي شود.

صاحب‌خبر -

مهدی قربانی، مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان اصفهان با اشاره به برنامه هاي اين مركز در استان اصفهان به خبرنگار خبرگزاري شبستان در اصفهان گفت: طرح كانون و مدرسه يكي از طرح هاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان براي معرفي اين مراكز و ارائهه خدمات فرهنگي است.

 

وي افزود: در قالب اين طرح دانش آموزان مدارس در قالب گروه هايي از سوي مدارس به كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان منطقه خود مراجعه و با برنامه هاي اين مراكز آشنا مي شوند و مي توانند به صورت رايگان به مدت يك سال از برنامه هاي كانون بهره ببرند.

 

وي افزود: در قالب طرح كانون و مدرسه، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در هر منطقه در مدارس حاضر شده و برنامه هاي فرهنگي، خلاقيت، برگزاري مسابقه و معرفي كتاب انجام مي شود و با اين برنامه ها ابعاد فعاليت كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان به دانش آموزان معرفي و ثبت نام براي حضور در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان صورت مي گيرد.

 

قرباني آموزش مهارت هاي فردي و اجتماعي، پرورش خلاقيت، ايجاد انگيزه براي فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي، پروش قوع تفكر و ايده پردازي و ترويج فرهنگ مطالعه را از برنامه هاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان اعلام كرد و خاطرنشان ساخت: اين اهداف در قالب برنامه هاي فرهنگي، مسابقات و جشنواره ها محقق مي شود.

 

وي ادامه داد: بيش از 30 كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در سراسر استان اصفهان فعاليت مي كنند كه خدمات و برنامه هاي آن ها طبق سرفصل هاي فرهنگي و هنري ارائه مي شود و جشنواره هاي اين كانون در جهت تقويت استعدادهاي كودك و نوجوان برگزار مي شود.

 

مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان اصفهان يادآورشد: مطالعه كتاب محور فعاليت هاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان است.

 

نظر شما