شناسهٔ خبر: 23034729 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

استقبال از قهرمانان خوزستانی

کاروان شادروان سید مصطفی مرعشی اعزامی به مسابقات پاراآسیایی جوانان در امارات با کسب مدال های رنگارنگ، ( بیست و چهارم آذرماه) در میان استقبال پرشور مسئولین ورزش استان و خانواده های قهرمانان به اهواز برگشتند .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا واحد خوزستان : افشین حیدری در حاشیه مراسم استقبال از قهرمانان خوزستانی مسابقات پاراآسیایی در گفت و گو با خبرنگار ایپنا گفت: هیات جانبازان و معلولین استان خوزستان برای اولین بار ۸ نماینده را به مسابقات پاراآسیایی اعزام کرد که ورزشکاران عزیز با کسب مدال های رنگارنگ خود موجب خوشحالی همه ما شدند.
وی افزود : زهرا کرم زاده مربی خوزستانی تنیس روی میز به عنوان مربی برتر در این مسابقات انتخاب شدند که افتخاری برای خوزستان است.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان ادامه داد: آینده ورزش جانبازان و معلولین استان با توجه به تغییرات مثبتی که در پیش گرفته، بسیار امیدبخش هست، هم چنین در رابطه با هیات نابینایان و کم بینایان، امیدواریم با مشخص شدن رئیس جدید آن، به زودی، مشکلات مربوط به آن برطرف شود.
حیدری با اشاره به مجموعه ورزشی جانبازان و معلولین اهواز گفت: با آماده شدن این مجموعه ورزشی بسیاری از مشکلات زیرساختی ورزشکاران زحمتکش جانباز و معلول استان خوزستان برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایپنا، نتایج کاروان شادروان سید مصطفی مرعشی در مسابقات پاراآسیایی امارات به ترتیب زیر است:
حسین شریفی، یک مدال نقره در دوومیدانی
محمود احمدی، دو مدال طلا در رشته دوومیدانی
آرمان کوراوند، یک مدال نقره در دوومیدانی
ابوالفضل شاه آبادی، یک مدال برنز در وزنه برداری
شیما سیاهی زاده، یک برنز تیمی در تنیس روی میز
زهرا کرم زاده، مربی بدار تنیس روی میز
دانیال محسنیان، یک مدال نقره و یک برنز در شنا
و سجاد جرفی، یک مدال نقره در دوومیدانی

نظر شما