شناسهٔ خبر: 23022136 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

۲ دو و میدانی کار فارسی در مسابقات پاراآسیایی امارات صاحب مدال شدند

رییس هیأت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: ۲ دو و میدانی کار استان فارس در سومین دوره مسابقات پاراآسیایی رده سنی جوانان که به میزبانی امارات برگزار شد صاحب مدال های رنگارنگ شدند.

صاحب‌خبر -

سید محمدرضا هاشمی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری ایپنا واحد فارس با اعلام این خبر، خاطرنشان کرد: علیرضا غوری دونده اهل مشکان شهرستان نی ریز در ماده دو ۱۰۰ متر کلاس T11 بر سکوی نخست ایستاد و در ماده پرش طول نیز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد
.
وی اظهار داشت: همچنین علیرضا ایزدی دیگر دو و میدانی کار فارسی در ماده پرتاب دیسک و پرتاب وزنه، صاحب دو مدال برنز شد و در پرتاب نیزه نیز به مقام چهارم بسنده کرد.

رییس هیأت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس تصریح کرد: هاشم حاصلی از استان فارس به عنوان مربی، هدایت تیم ملی دو و میدانی کشورمان در این مسابقات را بر عهده داشت.

هاشمی نژاد با اشاره به اینکه در رقابت های پاراآسیایی امارات ورزشکاران ۱۰ رشته ورزشی حضور داشتند، ادامه داد: ۱۲ دو و میدانی کار جوان در ترکیب تیم ملی ایران به این دوره از مسابقات اعزام شدند که با کسب ۱۱ مدال طلا، پنج نقره و پنج برنز به کار خود پایان دادند.

هاشمی نژاد عنوان کرد: آیین استقبال از ورزشکاران مدال آور فارس در پیکارهای دوومیدانی پاراآسیایی، صبح امروز جمعه ۲۴ آذرماه با حضور مسوولان استان در فرودگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

نظر شما