شناسهٔ خبر: 23033808 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف بیش از چهار تن مواد مخدر در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : از ابتدای سال 96 چهار تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در همایش روسای کلانتری و فرماندهان پاسگاه های انتظامی این استان از افزایش 47 درصدی کشف مواد مخدر در استان سمنان نسبت به پارسال خبر داد و گفت : از ابتدای امسال چهار تن و 200 کیلو مواد مخدر در استان سمنان کشف و امحا شده است.

وی افزود: با تلاش پلیس ، 96 درصد پرونده های جرائم رایانه ای و فضای مجازی در استان سمنان هم کشف شده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان سمنان ، برخورد قاطع با اراذل و اوباش باعث کاهش 34 درصدی جرایم خشن در هشت ماهه امسال شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان ، ناجا را از ارکان اصلی برقراری امنیت در جامعه دانست و گفت: مجموعه نیروی انتظامی در استان سمنان توانسته با تعامل مثبت با دستگاه های اجرایی، قضایی و امنیتی رتیه نخست برقرری امنیت را نسبت به استان های هم تراز کسب کند.

محمدرضا خباز استاندار سمنان هم عزت و اقتدار کشور و بر قراری امنیت را نتیجه زحمات بی وقفه و همیشگی نیروی خدوم انتظامی دانست و گفت : مردم دوستی یکی از ویژگی های مجموعه نیروی انتظامی است.

در پایان این همایش از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهرود به دلیل کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد پلیس در کشور قدردانی شد.


انتهای پیام / ه


افزایش 47 درصدی کشف مواد مخدر در استان سمنان

نظر شما