شناسهٔ خبر: 23007191 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

گردهمايي تبيين سياست‌هاي راهبردي طرح برندينگ در منطقه گلستان

صاحب‌خبر -

 گرگان-قهرمان

به منظور تبيين و تشريح اهداف مختلف و نحوه فعاليت شرکتهاي زنجيره‎اي توزيع (برندينگ) گردهمايي با حضور انجمن صنفي جايگاهداران استان گلستان، شرکتهاي حمل و نقل فرآورده‎هاي نفتي، مديران و مالکين مجاري عرضه سوخت در سالن اجتماعات شرکت ملي پخش فرآورده‎هاي نفتي منطقه گلستان برگزار شد.در اين گردهمايي، سرپرست منطقه ضمن اشاره به سياستهاي کلي اصلي 44 قانون اساسي در خصوص خصوصي‎سازي گفت: هدف و چشم‏انداز کلي برندينگ ارتقا رفاه مشتريان و حمايت از حقوق مصرف‏کنندگان با مديريت موثر بخش خصوصي در فرآيند خريد، دريافت، حمل و توزيع و نظارت بر عرضه سوخت و کاهش نقش دولت در امر تصديگري توزيع فرآورده‎هاي نفتي به منظور ارائه خدمات برتر به مشتريان است.

حبيبي اظهار داشت: اتحاد و وفاداري مجاري عرضه استان گلستان به شرکت ملي پخش فرآورده‎هاي نفتي قابل تقدير بوده و اين شرکت به دنبال اجراي طرح توزيع سوخت توسط شرکتهاي زنجيره‎اي توزيع مي‎باشد که به معناي واقعي کلمه نوعي مديريت مردم بر مردم محسوب مي‎گردد.وي افزود: براي پيوستن مجاري موجود به اين طرح هيچ اجباري نيست ليکن مالکين جايگاهها در صورت ممانعت از پيوستن به طرح شرکتهاي زنجيره‎اي توزيع با ضرر و زيان مالي مواجه خواهند شد.

اين مقام مسئول ادامه داد: اجراي طرح برندينگ پيامدهاي مثبتي به همراه خواهد داشت که ايجاد زمينه عرصه‎هاي کسب و کار، ايجاد ظرفيتهاي اشتغال جديد، گسترش حق انتخاب مصرف‎کننده، کاهش هزينه‎هاي شرکت ملي پخش، ايجاد رضايتمندي و اطمينان بيشتر ذينفعان، پاسخگويي و شفافيت بيشتر در عمليات و کاهش بوروکراسي از جمله اين پيامدها خواهد بود.گفتني است در ادامه اين نشست مديران مجاري عرضه و شرکتهاي حمل و نقل فرآورده‎هاي نفتي به بيان ديدگاهها و نقطه نظرات و چالشهاي پيش روي خود در ارتباط با اين طرح (برندينگ) پرداختند که به مسايل و ابهامات مطرح شده توسط مسئولين منطقه پاسخهاي لازم داده شد.