شناسهٔ خبر: 23006221 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تنیسور‌های ایرانی در فینال

خبرگزاری صداوسیما

تنیسور‌های کشورمان به مرحله نهایی هفته نخست مسابقات تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا راه یافتند.

صاحب‌خبر -
تنیسور‌های ایرانی در فینالبه گزارش خبرگزاري صداوسيما مركزكيش، در ادامه برگزاری رقابت های تور تنیس زیر 13 سال غرب آسیا در کیش، نمایندگان کشورمان برای رسیدن به فینال بازیها به مصاف یکدیگر رفتند .
در پایان روز سوم ، نمایندگان کشورمان با پیروزی مقابل حریفان به فینال بازیها صعود کردند. 
در نخستین دیدار ، مشكات الزهراء‌ صفى با نتايج ( ۶-۷ و ۵-۷ ) مقابل درسا چراغى به پیروزی رسید و در فينال مسابقات به مصاف نماینده لبنان خواهد رفت.
در بخش ‍پسران ، یونس طلاور با نتايج  ( ۰-۶ و ۳-۶ ) آریو جوادی را شکست داد و با صعود به فینال در این مرحله با نماینده سوریه مسابقه می دهد .
همچنین در بخش دو نفره نیز ، تیم مشكات الزهراء صفى و فاطمه السادات زنجانى با نتايج  ( ۲-۶ و ۲-۶ ) مقابل زوجی از سوريه و عراق به برتری رسیدند و در فینال بازیها با نمایندگان لبنان مسابقه می دهند.
در بخش پسران ، تیم آریو جوادی و یونس طلاور با نتیجه ۲ بر صفر مقابل  تيم سوريه و عراق به پیروزی رسیدند تا در فینال با تنیسورهای سوریه مسابقه دهند. 
در این دوره از رقابت ها 10 تنیسور دختر و 16 تنیسور پسر از کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، لبنان و ایران حضور دارند و به مدت 2 هفته در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش با یکدیگر به رقابت می پردازند.
این رقابت ها از  20 لغایت 28 آذر ماه سال جاری در دو بخش دختران و پسران به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود و در پایان تنیسورهای برتر هر هفته برای حضور در تیم منتخب غرب آسیا انتخاب و پس از آن به مسابقات سطح 2 آسیا اعزام می شوند. 
در بخش دختران مشکات الزهراء صفی ، فاطمه سادات زنجانی، درسا چراغی و ماندگار فرزامی و در بخش پسران آریو جوادی، یونس طلاور، آرتین نظری، سامان رضائیان و امیر علی قوام حضور دارند. 
شهرزاد شیخ صراف و  تونی آندروایچ به عنوان مربی و عباس خیلتاش به عنوان مدیر فنی در تیم های ملی در این دوره از رقابت ها حضور دارند.
فرشاد صفتی و امیر صدری به عنوان مدير و امین مهدویان داور نشان سفید کشورمان به عنوان سرداور در اين مسابقات حضور دارند.

نظر شما