شناسهٔ خبر: 22992544 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

تالار بزرگ ژیمناستیک شیراز در ورزشگاه بزرگ پارس احداث می شود

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: در سال ۹۷، ساخت تالار بزرگ ژیمناستیک شیراز در ورزشگاه بزرگ پارس آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا واحد فارس، حیدرعلی کامیاب کلانتری در دیدار با رییس و اعضای هیأت ژیمناستیک استان فارس و قهرمانان این رشته ورزشی، اظهار داشت: زیرساخت های لازم برای توسعه ژیمناستیک در استان فارس مهیا خواهد شد.

وی افزود: ژیمناستیک به عنوان ورزش مادر و دارای پتاسیل بالا در استان فارس، نیازمند نگاه ویژه است که در همین راستا در سال ۹۷، ساخت تالار بزرگ ژیمناستیک شیراز در ورزشگاه بزرگ پارس آغاز می شود.

کامیاب با اشاره به طرح جامع اداره کل ورزش و جوانان فارس به منظور احداث مکان های تخصصی رشته های مختلف، بیان داشت: در ورزشگاه بزرگ پارس براساس نیازها و پتانسیل های موجود، برای رشته های مختلف مکان تخصصی ساخته می شود تا ورزشکاران بتوانند در مکانی مناسب تمرین و ورزش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس احداث استخر سرپوشیده بین المللی، خانه کاراته و همچنین جاده سلامت را از دیگر پروژه های اداره کل دانست و خاطرنشان کرد: این سه طرح در ورزشگاه پارس شیراز ساخته می شود.

وی با اشاره به موفقیت های سعیدرضا کیخا و دیگر ورزشکاران، مربیان و داوران ژیمناستیک فارس در عرصه های مختلف، ادامه داد: مهم ترین عامل موفقیت برای ورزشکاران، انگیزه و تلاش است که ورزشکاران باید انگیزه خود را دو چندان کنند و اداره کل نیز از هیچ حمایتی برای موفقیت آنها دریغ نخواهد کرد.

نظر شما