شناسهٔ خبر: 22878149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

روستاهای فارس به زمین چمن ورزشی تجهیز می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از قول مساعد وزیر ورزش و جوانان به منظور احداث زمین‌های چمن مینی‌فوتبال با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان در سطح روستاهای کمتر برخوردار استان فارس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا واحد فارس، حیدرعلی کامیاب کلانتری در مراسم تجلیل از خیرین ورزش لارستان با بیان اینکه در طول سال‌های ۹۴ و ۹۵ نزدیک به ۶۰ طرح ورزشی توسط خیرین در استان فارس به اجرا درآمده است، اظهار داشت: درمجموع این طرح‌ها بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان به ورزش استان فارس کمک شده است.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال بزرگ‌ترین پروژه ورزشی استان فارس در یکی از شهرستان‌ها افتتاح می شود، افزود: یکی از طرح‌های ورزشی خیرساز که در خاورمیانه کم‌نظیر است احداث مجموعه ورزشی ناصر منیری در شهر لار است که این طرح در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس تصریح کرد: طی سال‌های ۹۴ و ۹۵، استان فارس موفق به کسب رتبه نخست کشور در جذب کمک‌های خیرین در امر ورزش را از آن خودکرده است.

کامیاب کلانتری با تقدیر از پشتیبان تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان عنوان داشت: این تیم توانست در سال گذشته به مقام قهرمانی کشور دست یابد و به‌ عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا شزکت کند.

وی با بیان اینکه با شروع دولت یازدهم، ۳۴۲ طرح نیمه‌تمام ورزشی در سطح استان فارس وجود داشت که امید می‌رود تا پایان سال ۹۶ همه این طرح‌ها به اتمام برسد، خاطرنشان کرد: به زودی مسابقات دور برگشت فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در پایان از همت خیرین به منظور مشارکت در اجرای طرح‌های ورزشی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایپنا واحد فارس، در مراسم تجلیل از خیرین ورزش لارستان، از تعدادی خیرین ورزش یار این شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

نظر شما