شناسهٔ خبر: 22985751 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تصویب طرح مرمت و احیا ۳ بنا و آسیب شناسی و لکه گذاری ۲بنای تاریخی

نشست شورای فنی و اقتصادی صندوق احیاء با تصویب طرح مرمت و احیا۳ بنای تاریخی و آسیب شناسی و لکه گذاری ۲بنای دیگر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی صندوق احیای آثار تاریخی، نشست شورای فنی و اقتصادی صندوق احیاء با محوریت بررسی طرح احیاء  و مرمت خانه های  شیران اصفهان، ماپار اهواز و خاکباز اراک و طرح آسیب شناسی و لکه گذاری احیاء حمام اتحادیه ارومیه و کاروانسرای کوهاب نطنز برگزار شد و طرح های ارائه شده به تصویب اعضا رسید.

این نشست با حضور سرپرست صندوق احیاء، اعضای شورای فنی و اقتصادی، معاونان میراث فرهنگی ادرات کل استان های اصفهان، خوزستان و آذربایجان غربی استان، سرمایه گذاران و گروه مشاوران آن ها و همچنین نمایندگان صندوق احیاء در این استان ها برگزار شد.

ریاست شورای یاد شده را پرهام جانفشان سرپرست صندوق احیاء  بر عهده دارد و اعضای شورای فنی اقتصادی این صندوق اکبر تشکری  نیا، سید محسن امامی، فریبرز دولت آبادی، حسین رایتی مقدم  ، دکتر سید امیر مهدی محمد حجازی و غلامرضا میثاقیان مدیر کل دفتر حفظ و احیاء بناها، بافت ها و محوطه های تاریخی به اضافه جمعی از مدیران صندوق احیاء متشکل از ابوالفضل عبیدی مدیر فنی و اجرایی، عباس پالیزبان مدیر حقوقی و علی کاظمی مدیر سرمایه گذاری تشکیل می دهند.

این شورا وظیفه بررسی و تصویب طرح های مرمت و احیاء بناهای واگذار شده صندوق احیاء را برعهده دارند.

نظر شما