شناسهٔ خبر: 22984125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ملی‌پوش زنجانی ووشو در گفت‌وگو با تسنیم:

یک رکورد ماندگار در مسابقات آسیایی به‌جای می‌گذارم

R41375/P1486/S6,59/CT1 / R41375/P1486/S6,59/CT1

ملی‌پوش زنجانی ووشو با اشاره به اینکه آرزوی کسب سومین مدال طلای بازی‌های آسیایی و ثبت یک رکورد ماندگار را دارد، گفت: دوست دارم پرچمداری کاروان ایران در مسابقات آسیایی جاکارتا را تجربه کنم.

صاحب‌خبر -

محسن محمدسیفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: آرزوی هر ورزشکاری است که‌ پرچمدار کاروان کشورش در مسابقات مهم بین‌المللی باشد.

وی به تمایل خود برای پرچمدار شدن کاروان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی 2018 اشاره و عنوان کرد: برای من پرچمدار شدن کاروان جمهوری اسلامی ایران افتخار است و خیلی دوست دارم تجربه پرچم‌دار شدن کاروان ایران را تجربه کنم.

ملی‌پوش زنجانی ووشو با بیان اینکه "تمام تلاش خود را برای کسب سومین مدال طلای مسابقات آسیایی انجام می‌دهم"، ابراز کرد: من جزو معدود ورزشکارانی هستم که دو مدال طلا در مسابقات آسیایی 2010 و 2014 کسب کرده‌ام و آرزویم این است سومین مدال طلای خود را در مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 کسب کنم و یک رکورد ماندگار از خود به‌جا بگذارم.

وی با یادآوری اینکه ووشو همیشه جزو رشته‌های پیشتاز ایران در مسابقات آسیایی بوده است،‌ گفت: اگر این‌ رشته در المپیک حضور داشت مطمئن بودم‌ می‌توانستم طلای مسابقات را برای کشورم به ارمغان بیاورم‌.

محمدسیفی به زمان آغاز اردوهای تیم‌ملی اشاره کرد و افزود: اردوهای تیم ملی 18 فروردین سال بعد آغاز می‌شود و تمرین‌های خود را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، محسن محمدسیفی یکی از پرافتخارترین ورزشکاران تیم ملی ووشو است که چندین مدال جهانی، بین‌المللی و دو طلای خوشرنگ ‌مسابقات آسیایی را در کارنامه خود ثبت کرده است و بسیار انگیزه دارد تا سومین مدال طلای خود را در مسابقات آسیایی رقم‌ بزند و نام خود را در تیم ملی ماندگار کند.

انتهای پیام/*

نظر شما