شناسهٔ خبر: 22963088 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ورزشکار دامغانی مدال طلای مسابقات پارا آسیایی را بر گردن آویخت

علی رهبری ورزشکار دامغانی در سومین دوره مسابقات پارا آسیایی امارات مدال طلا را بر گردن آویخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  محسن ایزدبخش معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت :علی رهبری ورزشکار دامغانی در سومین دوره مسابقات پارا آسیایی امارات مدال طلا را بر گردن آویخت و افتخاری بزرگ برای کشورمان به ارمغان آورد.


وی افزود: رهبری در مسابقات پارا آسیایی امارات در پرتاب دیسک کلاس F57موفق شد پس از شکست حریفان خود، مدال طلا را برای کاروان ایران به ارمغان آورد.


معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان تصریح کرد: سومین دوره مسابقات پارا آسیایی جوانان هم اینک در کشور امارات در حال برگزاری است و تا بیست و سوم آذرماه جاری ادامه دارد و کاروان ورزشی ایران در این مسابقات در 10 رشته ورزشی شرکت دارد.


گفتنی است ، در این چند روز اخیر پس از قهرمانی تیم هاکی مهدیشهر در مسابقات بین المللی مسکو ، امیرسیاوش ذوالفقاریان تیرانداز مهدیشهری در مسابقات آسیایی توانست سهمیه المپیک را کسب کند همچنین فاطمه قدرت آبادی تیرانداز دامغانی در مسابقات آسیایی قهرمان شد و همچنین ورزشکاران شاهرودی نیز در مسابقات بین المللی کاراته درمالزی و در مسابقات جهانی بلاروس مدالهای رنگارنگی را در سطح جهان به دست آوردند که نسبت به سالهای گذشته یک رکورد محسوب می شود.

 

انتهای پیام / ه

 

درخشش ورزشکار دامغانی در مسابقات پارا آسیایی امارات

نظر شما