شناسهٔ خبر: 22999973 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هدفم مدال بازی های آسیایی است

ملی پوش ژیمناستیک کشورمان گفت: هدفم مدال بازی های آسیایی است و نیم نگاهی هم به سهمیه المپیک دارم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ سعیدرضا کیخا ملی پوش ژیمناستیک کشورمان بعد از شرکت در مسابقات جام ستارگان جهان و کسب نشان نقره در این مسابقات در نشست خبری گفت: باعث افتخارم بود که در مسابقاتی که قهرمانان المپیک و جهان حضور داشتند به عنوان نماینده ایران در آنجا شرکت کنم و بتوانم در رشته خرک حلقه مقام دوم را کسب کنم. در این مسابقات ژاپن تیم با تیم اول خود حاضر شده بود و کسی که در خرک حلقه مدال برنز گرفت ، از بهترین های این رشته بود . بالاتر قرار گرفتن از همه این ورزشکاران و کسب مقام دوم افتخار بزرگی برای من محسوب می شود.

وی در مورد وضعیت ژیمناستیک در ورزش کشور اظهار داشت: خداراشکر در چندوقت اخیر در این رشته پیشرفت های نسبتا خوبی انجام شده ، ما توانستیم در مسابقات آسیایی هم مدال بیاوریم ، همانطور که می دانید آسیا یکی از قطب های ژیمناستیک است و قهرمانان این قاره حرف های اول را می زنند، مدال گرفتن در این مسابقات بسیار سخت است.

ملی پوش ژیمناستیک کشورمان در مورد ثبت دو حرکت جدید در کتاب داوری ژیمناستیک تصریح کرد: در ماه گذشته دو حرکت من در فدراسیون جهانی به اسم خودم ثبت شد که حتی یکی از قهرمانان بزرگ ژیمناستیک قبلا گفته بود که آرزو دارد یک حرکت به نام خودش ثبت کند و اینکه یک ایرانی بتواند این کار را بکند به نظرم کار بزرگی است . خداراشکر درگاهی در روند پیشرفت این رشته باعث ایجاد سرعت بیشتری شده است و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند تا موفقیت های بیشتری کسب شود.

نایب قهرمان جام ستارگان جهان گفت: تا بازی های آسیایی در تیم ملی خواهم ماند و در ادامه اگر شرایط فراهم باشد نیم نگاهی به کسب سهمیه المپیک خواهم داشت و فعلا قصد خداحافظی ندارم.

نظر شما