شناسهٔ خبر: 22981428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پیش بینی اعزام ۱۶ هزار دانش آموز همدانی به اردوهای راهیان نور

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: امسال از سوی سازمان بسیج سهمیه بسیج دانش‌آموزی استان همدان به اردوهای راهیان نور ۱۶ هزار نفر تعیین‌شده است.

صاحب‌خبر -

مرتضی سیاهوشی، مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین (ع) همدان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در همدان گفت: در سال جاری 16 هزار نفر دانش آموز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند که از این تعداد تاکنون 9 هزار و 700 نفر اعزام شدند.

 

وی افزود: امسال یک هزار و 700 دانش آموز پسر از مناطق فتح‌المبین، والفجر 8، فاو، کربلای 4 و شلمچه بازدید کردند.

 

وی تصریح کرد: همچنین هشت هزار دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام و از مناطق مرصاد، بازی‌دراز، پادگان توحید و ثارالله بازدید کردند.

 

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین (ع) همدان ابراز داشت: در اردوهای راهیان‌نور از راویان پیشکسوت و روحانیون استفاده می‌شود به طوری که 86 راوی برادر و 72 خواهر روحانی و 15 برادر روحانی در اردوهای راهیان‌نور غرب کشور حضور داشتند.

 

سیاهوشی خاطرنشان کرد: به دلیل شروع امتحانات پایان‌ترم، اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور را متوقف شده است و پس از پایان امتحانات اعزام آن ها مجدد از سر گرفته می‌شود.

 

وی بر اهمیت نقش اردوی راهیان نور در میان دانش آموزان تأکید کرد و افزود: هدف از اعزام کاروان ‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و همچنین تشریح ارزش های دفاع مقدس است.

 

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین (ع) همدان بیان کرد: در کنار بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما